恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年1月5日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年1月5日

金手指 - 孫柏文 2016年1月5日


金手指:繼續賺夠好走


■銅鑼灣書店股東被綁架,連藍絲都開始驚,指行動「違反基本法」。 資料圖片



上周孫柏文寫嗰篇《各位賺夠好走》得到異常高嘅收視。我感安慰嘅係越來越多香港人知道,我哋喺上世紀40年代大英帝國沒落後,都能維持「域多利價值觀」殖民地身份嘅原因,就係韓戰被聯合國制裁一役後,證

明畀中共最高領導睇,我哋繼續做大英殖民地有佢哋著數,所以係佢哋叫大英唔好走。

點都好,我就話因家陣好多外來及自閹嘅原因,佢哋唔覺我哋咁有用,所以就唔會積極保護「一國兩制」,畀「一國兩制」自然死亡,大家能做嘅就係賺夠好走。點知不到一周,又有確定訊號。

書店事件藍絲都驚
開書店嘅人被綁架,你話綁架返大陸以前都有,不過我只可以話出名、惹火嗰啲以前唔會,畀面「一國兩制」,費事嚇親人。點知,今次聽聞話為習總情史一書所以做嘢(書名叫《中國(春)夢》?),就算有傳媒前輩話:「可能係下面啲刷鞋仔覺得影響造神工程而行事。」都可睇到香港對中共最高領導嘅重要程度。唔好理佢為乜,80年代香港佔大陸GDP多過兩成嘅時候,光大主席幫尖沙嘴夜總會開幕嘅年代,點會㩒唔住啲前線員工喺香港做嘅嘢?

而我作為分析員最鼓舞嘅地方,就係上周我講過,就算「我哋七百萬人齊心,都不能對抗香港地運近耗盡嘅事實」。呢兩日,見好多藍絲例如羅範椒芬,甚至特首自己係咁講「違反基本法」。Sorry,太遲了,你哋點打報告上去都難阻歷史潮湧。不過連啲藍絲都開始驚,開始醒,有趣。

老實講,你1866年喺倫敦街頭,求其捉住一個人要佢估喺150年後世界邊度會最守到「域多利價值觀」,佢都唔會估係地球遠東華人嘅小地方。香港係個奇蹟,更重要係個歷史意外,係時候revert to the historical mean。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文