恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年1月5日 星期二

投資二三事 - 周顯 2016年1月5日

投資二三事 - 周顯 2016年1月5日


周顯 [昔日新聞]
》 周顯:上市科皇帝女唔憂嫁 (2016/01/05)
周顯:上市科皇帝女唔憂嫁
2016年1月5日
【明報專訊】在除夕時,我和一位專門啤殼上市的莊家吹水,他嘆氣說,家陣對啤殼上市收得十分緊,好難上到市,「交易所收好多上市費?鍐{,乜唔通過,唔使?M

錢?謍均H」







我說:「我??睄g了一篇文章,講黑社會都係一門生意,江湖大佬的主要工作,就是?M刁做,有生意,咪有細佬跟囉。其實做交易所,都係一門生意,它一年預算上百幾隻股票,家陣完全夠曬飛,大把排緊隊,咪要手緊?齱A費事上得太多,搞跌個價。你睇?,如果個市唔得,無人上市,殼價又跌,?鶧}就會乜都放鬆曬,求神拜佛咁,四圍?M人上市添呀!」

他說:「你即係話,?M家交易所上市科是皇帝女唔憂嫁,所以先至咁寸。」

我說:「咪係囉,家?個個玩啤殼上市,剩係你一個人,都有四五隻排緊隊,你話唔收緊就有鬼?苤I」

收緊上市審批 免搞?U殼價
話說我同某傳媒寫稿,寫到?曭齒W人士,我都好謹慎?謚捸A用曬假名代號,誰知這間傳媒唔知做乜鬼,自己去估我想講邊個,又唔問我證實,就把自己斷估的人名寫了出來。一次係咁,鬧完之後,兩次又係咁,有無搞錯,如果我被人告,又或者係畀人斬,都係唯佢是問。從來搞傳媒,只有我寫得太白,編輯改了用假名,以免惹禍上身,這是常有發生的事;但我可從來沒有見過作者不寫,編輯連沒寫的名字,也自作聰明的寫了出來,為作者添加了麻煩,這種編輯,真的是聞所未聞。

單單上一次,已經有過一個百億富豪,找人來電,媽叉了我一大輪,從此少了一個老細。其實我寫稿,都算好好涵養,任改唔嬲,但呢次,我都沒法子忍受下去,深夜三點幾,打電話去大罵一場,炒蝦拆蟹,真的是有無搞錯。或者你們會說,為什麼你不停了那個專欄呢?我的答案是﹕?M家係佢對我唔住兩次,如果我停?鰼M欄,咁咪無仇報?老虎都留住條線先!

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文