恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年7月12日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年7月12日

金手指 - 孫柏文 2016年7月12日


金手指:領展應掃英跳樓貨


■英國脫歐人心惶惶,大批人賣嘢撤資,就係領展喺英國掃跳樓貨嘅時機了。 資料圖片



5月尾,孫柏文寫過一篇題為《林鄭查領展點炒》嘅文。我話如果領展(823)被林鄭司長同梁特搞,應該加快香港賣嘢速度。點知領展喺林梁夾擊之下,淆底話「暫擱置賣嘢」,好失望。

點都好,

領展之前賣過嘢,兼歷年來都買過嘢,買北京某商場時,佢哋管理層話:「領展應抄以前舊滙豐(005)營運模式。滙豐以前最勁嘅地方,係風平浪靜時乜都唔做,世界大亂時就去買跳樓貨。點解無端端買呢個北京場?唔係跳樓貨,市場就會覺得你哋唔醒,降低市盈率,同其他REITs睇齊時就大鑊。」

管理層說:「好兼有潛質物業唔係時時有,所以有就要買。」我答:「世界冇完美嘅資產,只有完美價錢。我又唔覺啲股民歧視你哋靠啲俾政府多年搞爛嘅商場、街市起家。有耐性,買嘢機會自然有。」

而今日,真係出現了!英國脫歐人心惶惶,大批人賣嘢撤資,首當其衝,就係佢哋商業物業嘅上市投資基金。而因贖回太勁,落閘放狗停贖回。我相信基金單位持有人同政府,都想快啲俾人贖回。

呢刻,就係領展嘅機會。用佢哋嘅購買力,趁機喺英國掃因周轉不靈嘅靚嘢跳樓貨,不但要賤價賣,仲要欠你人情。我相信領展只要講話會諗,市場即覺佢哋識買賤價嘢,延續神話托住市盈率外,連港府都會知呢個女神級港女係個有國際視野之人,到時打都唔敢出力了。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文