恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年8月16日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年8月16日



金手指 - 孫柏文 2016年8月16日


金手指:不問價追靄華押業


■傳有資金準備用市賬率三倍洽購靄華。 資料圖片



年多前畀過孫柏文幾隻細價股(我亦同大家以「不問價追」分享,最後倍升)嘅十億身家老炒家,上周忽然來電。老炒家:「上次同你喺脫歐公投前傾偈,你建議嗰招我做足。你叫我下晝一點買,真係一點零四分見底後升600點。正呀!」

原來,老炒家搵我話要報恩,叫我買靄華押業(1319)。佢話:「啲北大人開會,剷走共青團系統,有好多晾咗喺到嘅計劃應該會開綠燈。」佢話,太子黨想印鈔,不過共青啲官員驚人民幣冧價。不過現實係大陸開始真大鑊,國退民退,所以達成共識,增加貨幣供應,同時繼續外滙管制,不過要引入更多資金分配渠道,特別係對啲中小企、小商人有用,全國落實。

特別係各省市嘅樓價上升,如果容易啲靠磚頭變現金,就會令樓去庫存更易。不過呢個一向唔係大陸強行,所以想睇可唔可以買呢啲知識番來。靄華,老牌港企,以前就主力做當舖,𠵱家主要靠做用樓抵押嘅短期高息貸款。雖佢同我講過兩次買靄華,而兩次之後一個月都升唔少,不過未講到咁大話可能會被收購。佢話佢聽到「有人已被批攞資金出來」用市賬率3倍洽購,即1元。周一靄華收0.5元。

我話:「我寫後炒上,咪禍單嘢?同有幾堅先?」佢就一句:「有咁勁先算啦!同埋隻嘢之前驚香港樓價跌,啲人走數攞唔番啲錢,𠵱家樓價升番,股價都要追啲地產股啦!」對上兩次叫大家買,之後一個月內都升至少兩成。今次再叫大家不問價追靄華押業!

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文