恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年10月11日 星期二

亮說亮話 - 湯文亮 2016年10月11日

亮說亮話 - 湯文亮 2016年10月11日


亮說亮話:曹星如原力覺醒


■很多香港年輕人和曹星如一樣,搵啱條路,冇人係廢青。 資料圖片



在重陽節前一晚,香港拳手曹星如對日本拳手前村龍鬥一場蠅量級賽事,精彩緊張。本來我很少睇拳賽,不過今次應贊助商之一太興陳永安邀請觀賽。我問永安曹星如成名之路,佢話,星如本是廢青一名,但在24歲

時原力覺醒,轉打職業拳賽,僥倖19連勝,當晚打完就20連勝。星如說是拳擊運動將他從廢青群中拯救出來,他今日成就,是全港廢青的榜樣。跟著永安問我,有沒有人姓廢。

我以為永安問有沒有人姓「費」,於是話有,重陽節的主角也是姓費(粵音姓氏讀「裨」)。孔明本來亦是廢青,不過他原力覺醒,講出大夢誰先覺,於是未出茅蘆,天下三分已定,繼而效忠劉備。

三國末期,孔明臨終前,蜀劉後主問孔明,如果他過身,邊個可接任,孔明話蔣婉;後主再問,蔣婉之後是何人,孔明話費禕;後主續問,孔明想了一想,未及回答就已經死咗。這本來是一個不解之謎,但我估計,孔明想到,蜀國當時已經沒有年輕人才,只有廢青,全部都是廢青,連費禕個仔都叫「阿青」,孔明見全部都揀唔落手,不如死咗佢算數。

現在,香港有很多年輕人都被人叫廢青,其實,佢哋唔係廢青;只要搵到一條適合道路,以及有適當幫助,令他們原力覺醒,冇年輕人係廢青。

湯文亮
mailto:jacinto.tong@gmail.com
本欄逢周二刊出

湯文亮
jacinto.tong@gmail.com
亮說亮話 - 湯文亮 舊文