恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年10月26日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2016年10月26日

收市閒情 - 千頌C 2016年10月26日


收市閒情:
香港人其實係超人


■香港工時長、樓價貴,港人反而最長命,講得上係超人。 資料圖片



我係James,一個PR,即係「幕後玩家」。話說我出差識咗個台妹叫阿怡,終於發現,原來「香港人」三個字可以好威!

「你來自香港?那你工作一定很忙。」我用廢到不得了嘅國語答,「對呀,每天工

作10小時以上,很辛苦。之前有研究說,香港人工時全球最長」。阿怡碌大對眼,震驚得來似乎有啲admire,「10小時?如果每天睡8小時,那每天只有6小時私人時間,那很慘」。

私人時間?10個鐘其實未計OT;朝早應付啲米飯班主,晏晝就應付班記者,仲有班大帝最鍾意臨門一腳先話轉plan!「不如event改日期」、「呢個星都係唔好,我想轉梁朝偉」……幕後玩家?玩就玩,但係俾人玩,幾乎24小時on call。不過對住新朋友,講嘢都係客氣啲。

「沒甚麼,已經習慣了,而且我要供樓,沒辦法。」她問:「聽說香港的房子很小。」我上網輕輕一search,先搵幾張記者瞓窗台相,搵多張不能坐的馬桶,再搵埋新鮮熱辣太空艙,「那麼誇張?月租多少?」「大概兩萬台幣。」「香港是人住的嗎?那你現在住很小嗎?」「我剛買了500呎房子。」「那你很厲害!」我睇得出阿怡今次唔係「似乎有啲admire」,而係真係崇拜我。

「還好啦!有報告說香港是全球最長壽地區,平均壽命比日本更長!」「我聽說有研究說,工時越長人會早死;但現在你說,香港人工時長、屋子小、樓很貴,不但死不去,反而最長命,那你們香港人是違反人類定律!你們是超人嗎?」

工時全球最長、樓價最高,但條命最長,真正長命工夫長命做,為層樓做到死。不過呢一刻,望住阿怡眼神,佢應該不只係崇拜,完全當我係超人。呢個身份,令我前所未有地知道咩叫做自信、自豪!「還好啦!」我沾沾自喜咗。

呢日開始我同阿怡就friend咗,然後之後我就有咗個台妹女友。所以唔好灰,如果閣下係香港人,而且仲生勾勾,你,其實已經係超人。

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文