恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年11月9日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2016年11月9日

收市閒情 - 千頌C 2016年11月9日


收市閒情:香港還保得住甚麼


■對於人大釋法,律政司司長袁國強叫人正面啲去睇件事。 資料圖片



「既然人大已作決定,希望大家用客觀及正面態度看事情。」律政司司長袁國強搖身一變做「正面L」。OK,咁我哋就用「正面L」心態,去睇香港到底保得住啲咩。

三權分立、廉潔、新聞自由、言論自由……你

懂的;餘下嘅就係資本、市場自由,而呢樣嘢相信香港仲會保得住一段時間。首先𠵱家大環境係人民幣係咁貶,貶到去兌美元6.79左右,年初至今已跌超過4%。𠵱家已出現走資潮,人人都話你精我都精,散水先最正。散水方法無限種,總之用自己方法閃得就閃。

樂視神話未「神」過就已玩完。大家唔知記唔記得,樂視創辦人賈躍亭2014年曾經捲入統戰部前部長令計劃貪腐醜聞,之後就牌面上冇事甩身。甩到身就鬆毛鬆翼,上年樂視就好似《喜劇之王》入面阿叔咁,飲醉酒企起身,邊掟銀紙邊大叫「我要英超呀,我要世界盃呀!」保守估計,樂視過去一年,單係買體育賽事轉播權投資,已超過77億元。錢係真金白銀使咗,但上客量又唔見踴躍,咁點回本?有方法嘅,好似英超咁,佢選擇賣畀nowTV轉播。

不過樂視要回本,應該冇可能,點解要做蝕本生意?唔合理。香港近期無論商廈定地皮,都錄得天價成交,唔合理。

其實大家有眼見,房企發債買地,禁!銀聯「買保險」,閘!內地越來越多招數,去阻截走資,咁樣走資渠道自然有價有市。所以大家都出盡力,天價搶世界各地,包括香港嘅投資項目,甚至內地人𠵱家香港買第二層樓,要畀30%印花稅咪當「買路錢」囉。

當然阿爺不停封路,但你要明唔少當權者一幹人等,都有唔少資金喺手。內地冇錯係搞自貿區,但香港嘅DNA,我相信佢哋點抄都抄唔到。香港既係中國唯一一個後門,當權者,又點捨得完全封死佢。未來,全球應要抓住機遇,發展「買路錢」經濟。

所以,𠵱家香港最民主嘅,已經再唔係政治,而係自由市場。

千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文