恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年1月10日 星期二

金手指 - 孫柏文 2017年1月10日

金手指 - 孫柏文 2017年1月10日


金手指:
英鎊根本沒有鐵底


■英鎊由脫歐公投後開始悲觀式下跌。 資料圖片



呢期滙率主導一切,孫柏文身處英倫,又見曾淵滄博士的《人民幣鐵底在哪裏》,今日就講英磅同人民幣。首先,美元強勢似會持續。先有市場預期佢哋今年會加三次息後,周末忽然有聯儲局成員話,有機會加多過三次。

講人民幣,我對

自己嘅預測力感安慰,原因係經多年努力後,我已達曾博士嘅級數。昨拜讀博士篇文,佢話:「我也不認為有所謂『鐵底』的指標保衞戰。」即唔好問博士個「鐵底」喺邊。我一睇,完全反映我嘅想法,因我都唔知「鐵底」喺邊。

點都好,我確實要讚嚇中央同人行。其他國家啲貨幣被拋售,央行打保衛戰時,好鍾意妖魔化啲沽家。國外嘅,就叫大鱷等;國內就輕則都標籤為叛國賊。不過今次大陸冇咁做。

好似我呢啲拋空離岸人民幣嘅人,佢純粹將利息挾到過百厘,而冇話我係漢奸或要充公回鄉證。而國內沽人民幣嘅人,中央都話明白強國人想將資產分散啲,不過瘋狂落閘希望大家慢慢來。即就算動粗,都係君子式咁揼,真係開始有世界級帝國風範。不過息挾到百厘,都係升得嗰少少,大鑊。

英鎊則由英國舊年中公投脫歐後,悲觀式咁跌,我都估緊鐵底喺邊。最大變數,係歐盟會否想傷己去殺英儆法、荷、意等。英帝官僚仲有三分釘,唯一有效談判籌碼,就係要令歐盟知佢走時會唔傷,而唯一方法,就係要同他國傾好貿易協議,一旦正式脫,會有其他國家保住佢。所以,要睇實美國、澳洲政府等,佢哋開始傾緊,如有風傾得成,英鎊就會係鐵底瞓身買之時。2017外滙會好好炒。

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文