恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年2月21日 星期二

亮說亮話 - 湯文亮 2017年2月21日

亮說亮話 - 湯文亮 2017年2月21日


亮說亮話:
樓奴兒有樓有高潮


■Seasun在電視節目發表「有樓有高潮」言論。 資料圖片



有老友見到一位女士表示接受別人包養,不過,她要有私人物業,唔好少過二千呎,仲話有樓有高潮,唔明白點解那位女士不顧羞恥,就算係都唔好公開講,搵燈頭幫手。我話二千呎住宅,普通一些都要4,000至5

,000萬,地區稍為好一些超過一億,燈頭點幫手,惟有自己出馬,明碼實價。不過,我認為那位女士並不是推廣自己,而是幫一個新樓盤做推廣,那位女士其實是某位女士,「媒」是也。

老友話記得在2003年去睇一個新樓盤,發覺有很多身材標青的女士在泳池邊,他睇了幾次,情況都是一樣,物業代理同佢講,有很多女模住在那個屋苑,分分鐘有免費餐食,老友心鬱鬱,問我好唔好買,我話以投資心態就值得買,如果以為有免費餐食就唔好考慮,那些免費餐點一定會話有樓有高潮,隨時連個單位都送咗畀人。

其實那些是時薪工作者,老友唔信,問其中一位女士住在哪一個單位,答案是她在這裏返工,老友心傷,於是以投資心態買樓,壓價一成,又俾佢買到,今日賺到笑。

老友問我可唔可以作一首詞畀那些有樓有高潮女士,我話作我唔識,抄就識,於是我用辛棄疾的《醜奴兒》改一下,變成樓奴兒。

樓奴兒之有樓有高潮:
少女不知樓滋味,愛上層樓,愛上層樓,為了新樓強作愁。

如今已識樓滋味,肉乳還休,肉乳還休,惟有排隊逐個抽。

湯文亮
mailto:jacinto.tong@gmail.com
本欄逢周二刊出

湯文亮
jacinto.tong@gmail.com
亮說亮話 - 湯文亮 舊文