恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年9月20日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2017年9月20日

收市閒情 - 千頌C 2017年9月20日


收市閒情:揀拍拖定買樓?


■有人計過數,每年「拍拖使費」入門價8萬銀,如果拍6年連通脹,折實50萬。 資料圖片



我係James。

細個嘅時候,老竇同我講,「讀書時唔好拍拖,努力讀書就可以出人頭地」。人生果然係由一個再一個謊言堆砌而成!結果書我讀咗,Degree我都讀埋,工我係有呀,

都唔錯呀,一個月幾萬蚊,係死唔去,但我咪又係買唔到樓?

「喂喂,政府話出首置上車盤呀,仲係市價一半,機會嚟啦!」女朋友阿怡興奮咁講。

「傻瓜,林鄭話要同發展商買現成單位,大佬呀,香港得番地產可以賺大錢,平價賣畀你就一定冇可能,政府貴一貴咁接貨,畀發展商提早套現,官商關係咁密切呀?好危險啫。好嘢唔畀你就當然,仲要有貨都唔會畀多你。」可能我太冷靜,由阿怡眉頭眼額,我Feel到佢有啲不滿。「嘩,仲有共享房屋、貨櫃屋……都可以幫到人啩。」

呢啲乜屋物屋,或者可以解燃眉之急,不過大家掉轉諗。今時今日2017年,人人用智能手機、未來世界已經係講緊人工智能講AI,但睇嚇香港人嘅生活質素,變成點?變成要行番N年前條路,起臨時徙置區呀!「你講起就忟憎,明明就係貨櫃屋,將佢變咗貨櫃,就變成『型格貨櫃屋』。仲有呀,政府仲敢帶頭講『共享』?你連Uber都打壓、GobeeBike都話犯法,你仲同我講共享。」

結果我嘅忟憎,好明顯令到阿怡好無癮,「去食飯啦。」食一餐飯,又食咗300銀,我計過呀,一個月拍拖使費用咗我4,000幾銀,一年即係近5萬蚊。最近我睇過一篇文章,計過數,話每年「拍拖使費」入門價都8萬銀,如果拍6年連通脹,折實50萬。

50萬,再加埋自己積蓄,100萬首期冇難度!細個老竇教,讀完書先好拍拖;計我話,今時今日家長應該講,「買咗樓先好拍拖」,因為港男買唔到樓,其中一個原因,好可能係因為有女朋友。

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文