恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年11月14日 星期二

金手指 - 孫柏文 2017年11月14日



金手指 - 孫柏文 2017年11月14日


金手指:撐雷鼎鳴叫雞論


■雷鼎鳴



科大經濟系前系主任雷鼎鳴早排忽然引述例子,話大陸啲人「叫雞」,即僱用女性性工作者,都用電子貨幣付款。一講,就令所有好dry嘅評論員譁然。

首先,買賣活動係合法,做愛又合法,點解買賣做愛就譁然呢?日日都大把人上tinder免費送做愛,不過一牽涉錢就被批評。

當然,我都想鬧雷教授。性工作係辛苦錢,性工作者唔應該用「雞」,咁樣其實係實現納粹德國政權嘅untermenschen理論,即話佢哋「連人都不如」。我諗雷教授用錯詞,唔係因有心untermenschen,佢作為前輩級香港自由市場運動家,一定覺得身體係自己嘅私產,鍾意點做就點做。我諗係因佢嗰代香港精英,英文好過中文好多,所以用錯詞。不過雷教授錯有錯著,一句爆紅。其實呢個話買賣做愛會否用你隻貨幣做該隻貨幣成功指標,雷教授唔係第一個,香港有人早過佢。邊個?咪就係孫柏文。

喺今年8月22日,我嗰篇題為〈給八達通公開信〉嘅文裏,都話只要有三類交易都收八達通,咁八達通就有得打,其中第一就係鳳姐。

我諗,香港出唔到高科技,其中一大原因就係啲評論員苦悶,搞到當年世界第一嘅八達通,啲管理層揀到入去,仲估run緊公益金、乜乜委員會等等。玩完。

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文