恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年11月21日 星期二

機會嚟喇 - 飛雲 2017年11月21日



機會嚟喇 - 飛雲 2017年11月21日


【機會嚟喇】新股這些機會(飛雲)(第151期)

2017-11-20 18:00:35


話說某日,和同事坐車前往開會途中,她突然拿出手機看看,然後說:「哈哈!抽唔中喎!其實呢個字點讀?」同事所指的,乃是一個「鑫」字!抽唔中的,自然是指爆飛爆到七彩、超額五百幾倍的易鑫集團(02868.HK)!

然後,同事又說起抽紀念鈔,說朋友叫她抽十連鈔、三連鈔,話最多無得賺,點都唔會蝕!我就話,抽新股此玩意,我已經很久沒參與了!現在雖然新股熱潮再起,但自己也無甚意欲重彈此調,這些機會,就留給廣大讀者吧!

十多年前(恒指見三萬二之前),抽新股的熱潮比起現在更旺,「中字頭」新股基本上係必賺,四叔亦憑著密密抽而贏得「亞洲股神」的名頭!那年頭,港股市旺,好多未投資過的朋友都心鬱鬱,想買下股票,不時都會有朋友來問我意見。而我那時候亦經常會跟這些朋友說,如果想感受一下市場氣氛,試試什麼是買股票,不妨抽抽新股!

如今,回想起來,自己之所以會這樣建議,相當程度是由於那時候抽新股賺到錢的機會極高,輸錢的機會甚低,朋友們若聽從建議,大不了都係無錢賺,或者輸手續費,再加上有四叔這個超級KOL俾大家參考,所以,可以好放心咁叫人跟抽!

如果你問我,今時今日,還會不會再叫人抽新股?我會說要睇情況!如果大家目的純粹只是搵快錢,但求賺咗先,我會說,一抽無妨!然而,假如真的是希望嘗試投資的話,就未必了!

因為,在我而言,通過抽新股賺快錢,是近乎於投機多於投資。若然朋友成功從抽新股獲利,繼而就認定了買賣股票就是如此容易賺錢,我不敢說那一定是壞事,但就未必一定是好事!因為,有了這個不太正確的觀念後,衍生的問題,就是有可能高估了自己的能力,低估了股票投資的風險。市好的話,危險還不算太大;惟一旦市況逆轉,後果就可能相當嚴重,隨時會遭沒頂!

當然,這只是最壞的情況!只是我個人的做事方式,向來都中是做最好的準備,做最壞的打算!這樣未必可以賺大錢,不過起碼唔會輸身家,長炒長有,願各位謹記!

機會嚟喇 - 飛雲 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk