恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年1月17日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2018年1月17日

收市閒情 - 千頌C 2018年1月17日


收市閒情:康宏DQ花生背後


■康宏主席陳志宏。資料圖片


正當大家準備為恒指爆上三萬二,熱烈地彈琴熱烈地炒之際,有一隻股,出現股東內鬨,嗰隻股,叫康宏(1019)。覺得好複雜?講到尾,咪就係家變……

「個仔以後跟我!」「你諗嚇好啦!」冇錯,自從曹醫生出事之後,康宏兩大股東陣營──佳兆

業(1638)郭曉群一方,以及台灣富邦,就好似一對離婚夫婦咁,當正爭撫養權咁爭康宏。郭曉群一方,作為大股東,10月時就提出召開股東特別大會,動議罷免包括曹貴子在內的原董事局成員,諗住安插自己親信入局,「以後個仔啲老師、工人全部我請返,我會做監護人,我俾兩個月時間你做過渡期啦。」

郭方首先將對家一軍,你以為佢手執37%股權,只要去到12月股東大會一到,就可以大大聲叫「食糊」?咁諗就太天真了,因為過咗兩個月後,阿囝個媽媽咁講:「我𠵱家質疑你照顧個囝嘅資格,因為佢有可能唔係你親生嘅,我拎咗你同佢DNA去驗,雖然未驗到,但我要先DQ你作為監護人嘅權利!」What the……!

你覺得個比喻好Ridiculous?但事實真係咁!股東大會上,屬台灣邦嘅主席陳志宏就理直氣壯咁話,因為已向高院呈交一份質疑郭曉群等合法股東身份的入稟狀,所以「以我個人判斷」,裁定郭曉群一方投票權無效。

即係點呢?有重大議題時,原來只要是但搵人申請張入稟狀,主席就可以大大聲話「有人質疑你資格,股東權利?Sor,我有主席DQ掣,我㩒!㩒咗啦,你過主啦。」喂!未審先判喎!係呀,主席DQ掣大曬㗎。謝賢都有講啦,「球證、旁證、足協、足總、足委,全部都係我嘅人,龍門任擺,我玩曬啦,吹咩?」

大家花生一定食得好開心啦,但唔好忘記,先例一開,以後啲莊就識玩啦。「我係股東,我要收息,我要投票,我要喺股東會食西餅。」「有人質疑你資格,我同咗法庭講㗎啦,所以我DQ You任何嘅權利!」仲想食餅?返去瞓啦。

好啦,大家再睇返個囝康宏,阿爸阿媽爭住要養,好似好多人錫喎?「錫佢條命!佢哋爭來爭去,咪又係貪我係隻殼。死屍有價啊。」

千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文