恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年3月6日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年3月6日

金手指 - 孫柏文 2018年3月6日


金手指:樓市剛需有幾剛?


■香港銀行同業拆息仲好低,不過一鬱嘅時候,就會學股市二月時嘅速度。資料圖片



首先,我呢十幾個月來叫大家不問價追嘅彩星玩具(869),噚日舉行董事會,應該就係要通過全年業績。不過,喺落筆呢刻,未見出台,唯有下周再交待。

禮拜一,恒指跌七百。一條長長嘅陰燭,唔係裂

口低開橫行。主要原因,係啲好消息,例如美股上周臨尾抽升、德國默媽繼續做總理等,一開波令人開心。不過啲壞消息,例如特朗普「貿易平等」舉動、意大利選民基本上選咗脫歐做大多數,就係慢慢滲出。

建制失勢之勢,全球繼續。因為建制偽善嘅證據,越來越多人覺悟,打著民主旗號嘅歐盟,就係反民主。鬧特朗普打貿戰嘅國家,全部收嘅關稅都多過花旗國。而高呼愛國愛黨的,啲領導就個個揸或想揸外國護照。連我最支持司長陳茂波嘅守財奴政策,都喺後門開咗好多一炮輸大錢嘅高鐵式「投資方案」。難怪香港人係咁要求派錢,因深信橫掂都會敗曬,不如分家產。大家都知,財政儲備就係我哋兩制最後防線。即大家嘅理性要求,其實只係反映我哋全部已見到香港嘅終點。

最後,美元一個月銀行同業拆息,升勢加速。香港樓市我唔估價,我估成交量。香港銀行同業拆息,到𠵱家仲好低,不過一鬱嘅時候,就會學股市二月時嘅速度,到時,就睇嚇啲「剛性需求」有幾剛。聯儲局唔通真係撥亂反正,將最終極嘅偽善結束?賭錢輸咗,唔通將會冇人叫你做「苦主」救你?

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文