恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年7月24日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年7月24日



金手指 - 孫柏文 2018年7月24日


金手指:給黎智英一些建議


■黎智英高度讚揚紐約時報嘅網上讀者會員制。 資料圖片



字數有限,議題眾多,即入正題。
上周,孫柏文先話係時候買俄鋁(486),之後埋單升咗唔少。主要都係花旗國財長周末話俄鋁已遞上幾個方案,佢亦想放生俄鋁。不過有如上周話齋,可能到最新限期,又再延期,股價繼續活喺無間地獄。

壹傳媒(282),我以前嘅老闆黎智英,喺佢每周嘅專欄高度讚揚紐約時報嘅網上讀者會員制。引來唔少猜測下一步想點。

首先,佢嘅專欄同黎智英嘅關係,就有如特朗普同twitter戶口。係個徹底繞過高中層,即繞過聖旨解讀層,直接同大眾講心裏話嘅武器。

諗點谷高收入,呢個我好認同。我希望提供多啲意見畀黎主席。首先,網上眾多平台,唯一可養活內容提供者,就係YouTube。我讀緊Digital Journalism碩士,喺班內我都同同學話要將所有內容變短片。有景就拍,如齋寫文,都要自拍讀篇文出來,如果唔係餓死。而做片確實係壹傳媒強項。

不過,我覺最唔妥就係黎智英話:「電子版只是將報紙內容稍作整理上載網上,邊際成本很低。」即電子版繼續受報紙限制去做。問題係紙價貴,歷年每段新聞、專欄字數縮完又縮,又要限死。嗰期想發大講,例如俄鋁被制裁嗰日,都唔得。仲要編死日子出街,你禮拜一,我禮拜二等。壹電子版繼續被報紙嗰十萬份箍死,遲早點擊率都一鑊熟。呢個友網媒HK01係強。

最後,收費會員著數。第一步,我建議兩樣。所有新聞會員睇先,唔畀錢就要等幾個鐘。第二,會員留言置頂幾小時。試嚇先,睇嚇係咪可擺平收入同影響力嘅平衡。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文