恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年11月20日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年11月20日



金手指 - 孫柏文 2018年11月20日


金手指:林鄭下台保關稅區 - 孫柏文


香港點樣同美國講,保住獨立關稅區地位?大家不如睇嚇好好打嘅林鄭點搞。資料圖片 適中字型 較大字型



周末,最爆新聞必定係愛國陣營老將譚耀宗,呼籲我哋香港人同美帝講,香港兩制好健全,唔好將我哋獨立關稅區地位降級,制裁我哋。

當然,特首就繼續「厲害了、我的國」咁,話美帝妖言惑眾。仲要話:「相信佢哋唔會做啲損人不利己嘅嘢。」有好多人話特首咁講係因作為填鴨式教育產物,唔夠班get呢場遊戲點玩。有啲就話public choice theory顯靈,佢都係要滿足保住佢個位嘅中央中層人員意欲。

其實譚耀宗點解唔搵例如陳凱欣、屈穎妍呢啲猛將去保獨立關稅地區呢?點都好,上周美帝未做小動作前,孫柏文喺《城寨》節目都話,如果有日要轉「厲害了」軚,你會好難搵到香港人同你講說話。

作為股票sales,譚耀宗叫你攞現狀去sell「兩制好健康(2019)」真係好難sell。所以,如果譚耀宗真係要我哋sell,先執執現狀先。而執的話,最好執到美帝冇藉口,喺美帝心中有牙力嘅人都主動幫你。試諗,多年被其他傳媒話係「四大漢奸」嘅人,就係最能成功遊說美帝。冇錯!呢個就係個難位。要去到有真普選、林鄭下台換唐英年、曾俊華嗰隻?Impossible!

所以都係疊埋心水,睇好好打嘅林鄭點搞。而一路睇,一路滙定錢走。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文