恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年4月2日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年4月2日



金手指 - 孫柏文 2019年4月2日


金手指:友誼比PMI更堅 - 孫柏文


噚日大陸PMI報佳音,大陸股市炒到㷫烚烚。如果PMI指數話靚,咁係咪要收水令股市降溫呢?資料圖片 適中字型 較大字型



早前2月19日,孫柏文喺本欄話過,梁心欣當時係咁叫我買映客(3700)。篇文出街嗰朝開市,隻嘢就賣2.12元。我仲話過隻嘢我唔熟,你跟純粹買緊我同心欣嘅友誼有幾堅。究竟佢係咪搵我接火棒。

當然,雖話隻嘢係心欣姐搵出來,不過當有本欄嘅「祝福」,就喺呢幾個禮拜最低見過1.78元。當時,我諗一係本欄一向作風「跌嚇畀大家上車」又靈驗,一係我同梁心欣嘅友誼,原來係咁。

點知,到噚日收市,報2.31元。如果當時你冇懷疑我哋嘅友誼而買咗坐到𠵱家,我噚日問心欣姐,佢話2.5元應該會升穿,所以識執生啦。而如果你當時冇跟,或者老早放咗,就唔好問我啦。因為唔信我哋嘅友誼有幾堅,再問做乜?希望好快我可以唱番句:「人生有個真正朋友的確好極!」

最後,噚日大陸PMI係喺好多個月來第一次話啲採購經理睇好,所以令大陸同我哋大灣區股市炒到㷫烚烚。反射式反應我就唔多講。不過大陸數據好多時篤出來,大家用法唔係攞來做量度現實,而係攞來估篤呢條數出來嘅偉大中央下一步想點。

咁直線推斷,之前數月印咗咁多錢出來,大陸資產市場特別係股市又炒到過度亢奮。咁PMI呢個話反應實體經濟嘅指數話靚,又係咪收水之時令股市降溫呢?真係一個迷思。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文