恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年7月24日 星期三

真心真話 - 汪敦敬 2019年7月24日



真心真話 - 汪敦敬 2019年7月24日


【財經專訪】汪敦敬:市道有危就有機
適中字型 較大字型

汪敦敬表示,認識老婆(當年為女友)第一年已經買樓。鄒潔姍攝

從事經紀三十多年、身兼地監局委員多年的祥益地產創辦人汪敦敬,在新界西北區雄霸地產代理界。對於挖角、挑釁、黑社會掃場,他見盡不少;對他來說,市道有危、就有機。

見盡挑釁及黑社會掃場
回憶80年代初,汪敦敬已搞地產代理行,「識老婆(當年女友)第一年已經買樓,跟住生意唔好又賣返。每次買樓都係諗住攞嚟結婚,每次危機都賣樓。」浮浮沉沉,到89年六四後,「老婆問我過唔過美國,話嗰邊好多親戚……我覺得危就係機,所以每次worst time都好興奮。每次市道唔好就係創業機會,幾乎每次淡市都開分行。投資、做生意,識得脫離群眾,機會就好多」。

到90年初期,大行殺入屯門,猶如「六大派圍攻光明頂」,出現挖角、挑釁及黑社會掃場,如今笑著回憶(當日應該笑唔出吧?)「有苦有樂啦!好似今日喺祥益做清潔,聽日可以喺隔籬大行做分行經理,咁你認為佢真正身份係清潔定分行經理?呢個係當時嘅間諜戰。」

他續稱,「行家搵黑社會掃場,兩個龍虎鳳走入來問邊個老細,我話我係,個時仲覺得自己好打得,雖然跛咗腳。過到去兩圍新X安,咁我講道理囉!(淆底?)唔淆底,我嘅道理啱呀!我話:『你無通知喎!你通知咗,我咪咩囉!』我都幾串㗎。其實呢啲係行家搞鬼。」

去年樓市受累中美貿易戰,樓市急挫,他撰文叫人買嘉湖山莊,「個時面對好多指摘:『仲叫人買樓?』有啲儲緊錢嘅人,會好憎我。話有無搞錯,我儲緊錢,你喺度唱好,我想佢跌到400萬呀嘛。」

「倒返轉,好多時谷底我都慣性話畀人聽,好多人唔信。無辦法,我哋係偏見中成長,得一種方法可以攞返公眾對經紀嘅信任,就係講老實說話同時間印證。」他每次發表文章,幾乎都被鍵盤戰士以「汪汪」、「汪狗」等侮辱,他說:「我唔care囉!」



真心真話 - 汪敦敬 舊文