恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年8月27日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年8月27日



金手指 - 孫柏文 2019年8月27日


【金手指】冇王管的自肥王國 - 孫柏文


俄鋁主席Zonneveld(左)及作者孫柏文。 適中字型 較大字型



親愛的Zonneveld主席:
六月尾,我哋喺俄鋁(486)股東會見面。當時我著咗件印有「Where"s our dividend?」嘅衫,問咗你幾時派息?你就話會喺八月初董事局傾中期業績時,會傾埋派息嘅事。

中期業績出,唔見派息。不過,我哋試過出中期業績時冇話派息,但就喺九月突然宣佈補派。熟俄鋁嘅股東都知,我哋持有俄鎳Norilsk Nickel 27.8%股權,上周俄鎳公佈嘅業績好勁,勁到俄鋁忽然宣佈要調高已公佈咗嘅中期盈利。俄鎳計劃喺十月派畀我哋嘅息,將會超過5.7億美元,加埋六月派嘅息,我哋現金應付未來還債還息,綽綽有餘。

點都好,我哋股東已經達臨界點。非常忿怒。其實俄鋁係咪間冇王管、公司管理層自肥王國?股權畀曬啲聲稱係「獨立」嘅信託基金管,即係玩死股東都冇後果嗰隻。

大家都知,啲董事係美國政府OFAC批准先做得董事。我哋諗住大規模寫信去美國國會,問啲議員OFAC係點揀董事。俄鋁唔派息,係想等舊老闆回巢先派?定係投資喺肯塔基州,成共和黨嘅錢罌呢?其實你哋董事局有冇職責代表我哋股東呢?

希望你哋九月開董事局會議後有好消息,等我哋唔使發動一股東一信。

祝安康。
小股東孫柏文
孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出




金手指 - 孫柏文 舊文