恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年8月6日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年8月6日



金手指 - 孫柏文 2019年8月6日


【金手指】解放軍會否開槍? - 孫柏文


駐港解放軍。
資料圖片 適中字型 較大字型



根據賓夕法尼亞大學嘅智庫排名,孫柏文作為港區第二智庫創辦人,喺2017年特首林鄭啱啱上台時,同其他智庫代表參加咗次特首主持「獻計」會。

當時我代表獅子山學會話「令民怨飛升最迫切嘅社會問題,就係中港矛盾。」記得當我一講,坐喺枱對面嘅特首,雖面無表情,不過隻手就變拳頭。

我繼續話:「近呢幾年,政府政策中唯一有助矛盾降溫,就係宣佈咗嘅鹹水化淡計劃。」講到呢度,特首忍唔住話:「東江水供應穩定,呢個計劃(停一停)你哋獅子山學會一向都係咁(再停一停,唞啖氣)。好,好,你繼續講。」咁我就繼續話中港矛盾好多個戰場,水,只係其中一個。要逐一解決,否則民怨會爆。我特登強調,土地唔係解決方法嘅銀子彈。因從香港人角度,起新樓?大陸人買曬啦。起公屋?新移民攞曬啦。嗰刻,連其他代表都好似比粗口更難聽咁嘅樣。

早喺2017年1月27日,我上過謎米同任亮憲做節目時講過。當時我話:「如果我係行政會議裏,我就會咁建議。」任一聽就話:「你入行政會議?下世啦!」我仲有冇預測?我問大家,解放軍入城,會唔會開槍先?水砲?咪呢頭散嗰頭聚。如果開,你知唔知有幾多𡃁仔想做阻坦克嘅六四「tank man」。而開在,重奪按揭市場第一位嘅中銀會點呢?佢啲美元counter party會否call loan?大陸仲有冇美元去救呢?

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出




金手指 - 孫柏文 舊文