恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年6月3日 星期三

士佳說 - 張士佳 2020年6月3日



士佳說 - 張士佳 2020年6月3日


【#士佳說 】張士佳:成日報唔到班,請提早standby

【#士佳說 】張士佳:成日報唔到班,請提早standby



美國雖有社會事件,更有外交風波,無阻股市升勢,指數已反彈七成或以上,特別納指距離破頂,只是一步之遙,如果前陣子聽一些專家話股票很危險,奉勸大家暫離股市,相信錯失呢一段升勢,就真係傷。

呢段日子,我地唔覺得市已脫險,但不斷強調,叫大家炒股不炒市,更身體力行,每日六點半起身做功課,有時晚上淩晨,還在同學生群組傾計,都幾辛苦,唔係懶偉大,係這個圈咁多年,丁點使命感,總是有的, 純為賺錢,捱唔到30年。有時就算好攰,但一句thank you sir已抵番。(講到懶有型咁,都係提下你記得like 同分享啫)

現在彈到這些位,期指今日會試24128裂口位,我會特別小心,低位我會放心講炒股不炒市,但炒到咁高,我們幾多個股已炒上,創歷史新高都咁多隻,是時候小心了,尤其是美匯指數跌到現水平, 隨時會試圖反撲,大市不容大家掉以輕心。

光叫大家小心是廢話,加上個股升得咁靚點捨得走,咁點小心先得架?

1)望實自己倉的EQUITY,如下跌一定程度,我叫大家的小心就不是廢話了。

2)將大市相關度高的個股先獲利

3)將價位細的或波幅大的先獲利,因波幅較大,以減低倉的DRAW DOWN

4)主力一些同大市相關度極低,但又不是蚊型的個股,就像昨天,我跟學生群組研究出#493,1.04入市(前兩天已在此提大家,此股要留意),一天已升15%,何需同佢日日坐

5)著重某一兩個板塊,不要過份分散,就像我叫大家留意教育,昨天很多隻都創新高,遠比分散好,也講講近日熱門,新股網易(9999)昨日起招股,暫錄近44倍孖展超購,不過相對其他新股上市,來港第二上市的反而有美股方面的包袱,彈起的幅度有所限制,加上抽新股的數量有限,不是我杯茶,如閣下資金找不到其他投資機會,碰碰運氣也無妨,輸面不大。此外,續有中概股落實來港上市,港交所(388)仍是亮眼之選,昨日亦突破創出新高。

另外東亞銀行傳出售中港業務而大升,同類股份如大新銀行(2356)亦有所帶動,這些股持有輸了九成時間,但卻可贏在一秒(NEWS EVENT),所以大家睇餸食飯。

最後,講隻古惑股,87億市值的網路股,此股潛質不淺,兩個月三次比較質變(飛機),勁古惑,抽高拉低,大前日破頂,這兩天大市急升就做陰燭,同大市相關度勁低,做支靚仔點的陽燭,我會留意。

最後,大家成日報唔到我班,現早些提提你,疫情後香港會有新班,請提早STAND-BY 。

報名連結:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSelNzchwW-pEn-RdxgtPMAKngtrdQaXEfnWjNDk4ckSzJ73kg/viewform

士佳說 - 張士佳 舊文