恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年7月9日 星期四

士佳說 - 張士佳 2020年7月9日



士佳說 - 張士佳 2020年7月9日


【#士佳說 】張士佳:賭局中
【#士佳說 】張士佳:賭局中


昨日大膽話比大家聽轉炒衍生,時機中曬,好幾隻經常排在口邊的焦點大股,一開始跌唔落就升,仲升到離曬譜,可能係泡沫型成的序幕。

這兩天我叫大家邊升邊減正股,減來買衍生,這樣大家可續參與market,但又不致愈升愈加,因很多朋友方向沒大錯,通常係倒轉金字塔式注碼出事,愈升愈有信心,人家大行又upgrade目標價,信以為真,結果一回,就輸曬,我既理論係穩健的投資者可抽出現金,用槓桿續買入牛証,致於像我睇得很好很好的可賭兩手,加多些少衍生,但不會愈升愈加錢。

怎樣做,有兩點要注意

第一, 幾隻焦點股不升(不要估,ATMEX一定有份,我外加隻國壽),講咩鬼泡沫,幾隻大股衍生已夠癲,不用標奇立異去搵細股求波幅。

第二,是利用牛証的壞處,若然睇錯,不用擔心唔識止蝕,又唔怕過夜風險,因為它有最大的壞處是無得守,但當睇錯市,為乜要守呢?

不過這一招,平時反覆中不管用,只係十年唔逢一潤,瘋牛出沒時才會啟用。



至於揀邊隻,其實都係得果三四隻,買曬佢喇,但如果係要揀,我前日只提了一隻爸爸,咁果一刻就係博炒落後,因當時大家集中在騰訊#700,但我覺得孫正義舉動係一個觸發點。

佢初時未行,我都以為自己睇錯,但其後漸入佳境,尋晚一句傳螞蟻上市,就更加係火上加油,手上option已經獲厚利了,其實炒爸爸比較蝕底,因要兼顧港美兩個市,要兩邊投資者都有興趣,但美市勝在有短期期權。我講過會賭短時間賺一把,其中賭的一樣就是爸爸短期OPTION,昨晚7月17日到期(得幾日時間)的OPTION 升了8倍,為此次刀仔鋸大樹展開了序幕。

未上車的朋友,唯有等今天陽燭升破昨天頂,我甚少用賭來形容投資行為,穩健的投資者放膽少少就可以,反正多了現金在手,而好賭的朋友更可以放手一博,反正總投資已縮細,不怕妄為,博佢落唔番25300。

個股不用太挑剔,大市下行的抗跌股,我沒有點買,我無大買物管,幾隻醫療器材,我只集中在微創,唯一買了保險的是提出的現買去買實金,萬一睇錯,都有大舊金陪葬。

士佳說 - 張士佳 舊文