恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年10月15日 星期四

感說涼話 - 唐問涼 2020年10月15日

感說涼話 - 唐問涼 2020年10月15日


唐問涼:售後租回 即是售後不租回
唐問涼:售後租回 即是售後不租回
【專訊】有老友請食午餐,我知道他是無事不登三寶殿,一定有嘢要問我。原來老友在去年中買了一個舖位,講明是售後租回,但現在原業主話生意難做,就算減租都唔會續約,到期就會將舖位交回給老友,而且仲講到明,如果老友要自用,

或者有新租客,可以隨時交吉。老友收到通知之後即時在市場放租,他亦知道租金是受到疫情影響,一定會調整,但估唔到租金下跌超過一半,今次損失慘重。

生意難做 減租亦未必續約
其實,老友在買舖位時亦問過我,當時佢話業主售後租回,租金回報又高,是很好的投資,當時我見老友興致勃勃,亦不敢掃興,於是話售後租回即是售後不租回。

求賣好價做好租金 水分高
大家又唔好以為原業主有心呃買家。不過大家想想,他需要賣樓,生意一定是好極有限,周轉有困難,賣了樓所得可以令生意繼續運作一段時間,但在疫情及社運下,只有少數生意可以支撐得住,最後仍然要結業收場。當原業主賣舖時,為求賣得好價,一定會將租金做好,令到回報增加,容易出售,一般投資者買那些售後租回單位,一定要自己衡量市值租金,因為投資者知道,業主提供的租金回報水分很高,一不小心,就會損失很大,老友算是上了一課。

紀惠集團行政總裁
[唐問涼 敢說反話]
唐問涼:售後租回 即是售後不租回
【專訊】有老友請食午餐,我知道他是無事不登三寶殿,一定有嘢要問我。原來老友在去年中買了一個舖位,講明是售後租回,但現在原業主話生意難做,就算減租都唔會續約,到期就會將舖位交回給老友,而且仲講到明,如果老友要自用,或者有新租客,可以隨時交吉。老友收到通知之後即時在市場放租,他亦知道租金是受到疫情影響,一定會調整,但估唔到租金下跌超過一半,今次損失慘重。

生意難做 減租亦未必續約
其實,老友在買舖位時亦問過我,當時佢話業主售後租回,租金回報又高,是很好的投資,當時我見老友興致勃勃,亦不敢掃興,於是話售後租回即是售後不租回。

求賣好價做好租金 水分高
大家又唔好以為原業主有心呃買家。不過大家想想,他需要賣樓,生意一定是好極有限,周轉有困難,賣了樓所得可以令生意繼續運作一段時間,但在疫情及社運下,只有少數生意可以支撐得住,最後仍然要結業收場。當原業主賣舖時,為求賣得好價,一定會將租金做好,令到回報增加,容易出售,一般投資者買那些售後租回單位,一定要自己衡量市值租金,因為投資者知道,業主提供的租金回報水分很高,一不小心,就會損失很大,老友算是上了一課。

紀惠集團行政總裁
[唐問涼 敢說反話]
感說涼話 - 唐問涼 舊文