恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年10月27日 星期二

士佳說 - 張士佳 2020年10月27日



士佳說 - 張士佳 2020年10月27日


【#士佳說 】張士佳:點坐釣魚船?
【#士佳說 】張士佳:點坐釣魚船?


上星期四寫iMONEY,用「蜜月尾聲」作題,不言而喻,大家應猜到我對大市的看法,手上有期指及股票好倉,上星期五股票以食為主,冇開新倉,而期指在24944左右食一半,這六百點有做的學生應食得幾應。

口痕友又會話我老作,見美期曾跌700,就揾個Day high出來話沽左,其實咁講既人都無腦,在下學生咁多,無講過既在這裡話自己有講,噓聲滿滿啦,日日俾人鬧啦。至於點解話我升得勁果d都買到,我們系統就係咁,唔係就唔會市道咁差,小弟開班其門如市,多謝為我免費宣傳。

雖然我走了半期指好倉,美期亦曾大跌,我又唔覺港股散曬,跌d兼反覆唔出奇,但暫時還有機會反覆向上,但向上是開新好倉,還是食糊,我就揀後者,底是尖,頂是圓,我情願邊升邊食糊,如果唔係又點叫打遊擊。

今個禮拜又大選,又螞蟻#6688,又匯豐#5業績,配合曬反覆的特性,所以我會吼高走股,等股跌番先再買。雖然今個禮拜五中全會展開,有唔同既炒作主題,但尋日茅台公布頭三季業績跌得好急,亦影響內地投資氣氛,A股加美股當時影響港股,但獅王業績,關注點在派息及裁員,可能中和一點跌勢,我無揸匯豐,但對舊經濟股都會打打氣,始終呢啲股關係到民生甚至公公婆婆,希望佢快啲好返啦。

先前落了注的#2333長城汽車,一邊升一邊食,食下食下都食到無曬,上周五收市出業績,頭九個月跌11%左右,疫情下都不過不失了,反而要睇實最近的銷情回暖,及氫氣車,會隨時找機上番車,新能源車將仍是未來幾個月的重心。

講開版塊,醫療器材,新能源,物管,半導體,教育,疫苗一個個強板塊輪流莠謝,反而大市企番25000附近,如果只有「隊」市入貨或托市出貨,兩瓣揀,你覺得是邊瓣?答案亦都很明顯,只似係人在局中,看得太近,唔知進退啫。我又唔係先知,可以錯得狠狠,只是股海浮沉,見過滔滔大浪,海水飲得多飲到驚,細膽啫。想穩坐釣魚般,唔合理地好嘅利潤在手時,識得停一停,回望一下板塊與資金,睇睇大picture,市究竟係牛還是熊,再知所進退,係喺股市唔死的不二法門。

士佳說 - 張士佳 舊文