恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年4月29日 星期四

感說涼話 - 唐問涼 2021年4月29日

感說涼話 - 唐問涼 2021年4月29日


唐問涼:代筆?不!
唐問涼:代筆?不!
【專訊】作為一個定時在報章雜誌發表文章的人,如果被人問文章是否由其他人代筆,會覺得是侮辱。不過,凡事都有例外,我記得在十多年前,我開始在報章雜誌寫地產文章,當時我用了一個比較新穎方法,就是用歴史解釋香港地產,有不少人問我是否由別人替我寫,我會

話不但唔覺得是侮辱,甚至覺得是恭維,因為文章一定寫得唔錯,畀人覺得是搵人代筆。自此之後,冇人懷疑我搵代筆,因為文章寫得太差。

唐問涼:代筆?不!
【專訊】作為一個定時在報章雜誌發表文章的人,如果被人問文章是否由其他人代筆,會覺得是侮辱。不過,凡事都有例外,我記得在十多年前,我開始在報章雜誌寫地產文章,當時我用了一個比較新穎方法,就是用歴史解釋香港地產,有不少人問我是否由別人替我寫,我會話不但唔覺得是侮辱,甚至覺得是恭維,因為文章一定寫得唔錯,畀人覺得是搵人代筆。自此之後,冇人懷疑我搵代筆,因為文章寫得太差。

感說涼話 - 唐問涼 舊文