恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年4月4日 星期一

士佳說 - 張士佳 2022年4月4日



士佳說 - 張士佳 2022年4月4日


【#士佳說 】張士佳:久攻之下
【#士佳說 】張士佳:久攻之下


上星期寫左位即係位,我認為位在22399,週五開市前看得較淡,買了美團熊,估計大市會調整多些,起碼週五都收陰燭啦,都多得學生們,把我從較淡拉回到中性。

開市前的學生投票估陰燭是74.7%,是非常極端的數字,甚為少見,股票市場是對付散戶的,所謂眾地勿站,我在沽,原來站在眾地,根據過住記錄,七成以上猜錯機會較大,即時唔敢咁淡,美團熊得手五成食了些,反為對全日陽燭有期待,最後果然係陽燭,最衰臨尾升太勁,唔敢反手買,否則,應該可以享受夜期兩分鐘升300點的盛宴。



​日期臨尾升得勁,應該有春光鴨聞風而至,收市後中概股審計協商話有進展,夜期即時升爆,但輾轉又係收不到22399以上,我沽完又揸,揸完一沽,但都係做短線,長線我講過一而再,再而三,三而竭,現在試22399這個位已經四、五次,久攻必破,有日攻破向上,不足為奇,雖然我唔知調幾多才會向上突破,但上得山多終遇虎,我唔沽了。

唔沽啫,但又未到放手一博的低風險入市位,況且現在大市由消息來主導,搖擺不定,中美磨擦實際不會停,買都會係對冲住來買,買的都是趨勢已成的化肥,建築,醫療,海航空運,煤、油(美股)及燃油氣,一些能夠強於大市的某些內房股等,暫時對象唔多,所以一邊沽會找机會沽些升得差的像港交所#388,在中概被除牌風險下,都冇再受刺激而爆升,仲要跌最多13蚊陰燭,衣家中方讓步似肯配合,中概回流會唔會慢左,事實上港交所都承認自己做唔切,大市咁靜又少了成交量去催化,似乎弱上加弱,等反彈高啲想吼佢為做淡對冲對象。

中概股劇性地可以畀權限美國去查數,是希望buy time。不過,話配合啫,老美又點會放過,怕就怕唔知邊間中概又高危又幾時握有敏感數據,最終會被開刀,難逃被除牌劫數。見夜晚美中概股BIDU BILI PDD 等開市彈得唔錯,但尾市都已經冇乜力水,上次炒過反彈就算,留來高位沽做對冲。

士佳說 - 張士佳 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://skycheung.weebly.com