恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2024年10月7日 星期一

神耆商機 - 關志康 2024年10月7日

神耆商機 - 關志康 2024年10月7日


關志康 - 「匙」不與我有口難言 | 神耆商機


  本地某房地產集團早前突然易帥,即時引起市場熱議。不少人覺得會「投胎」比會投資更重要,因為超級「富二代」含著金鎖匙出世,家住山頂豪宅,自小擁有豐富的資源和人脈,絕對贏在起跑線。

  不過,有前輩揭示實況:「其實好多富二代都身不由己,唔

係外人所想像般,咁輕鬆快活。我就寧願白手興家、做個小老闆,起碼買架跑車都唔使先考慮我老竇點諗。此外,某程度上富二代都是打份工,但又未必有行家夠膽請你,即永遠無得轉工。現代人長壽,富二代想完全接手『揸莊』,隨時要等到50歲以上;萬一老竇最後『另有安排』、『匙』不與我,過去幾十年『試用期』都付諸流水,白忙了。」

  有個超級富二代「飲大兩杯」後分享:「大公司有如一個小王朝。『老臣子』永遠當你係『細路仔』;公司裏絕對無真朋友,很多人埋身都另有目的,有啲同事又會『稟告』返俾我阿爸聽,話我去咗邊度、玩了甚麼,用是非(情報)做人情;就連舊同學去『威』都不叫我,因為怕記者影到就『一鑊熟』,所以我𠵱家都習慣咗孤獨。老闆即係老竇,返到屋企又同枱食飯了,大家盡可能客客氣氣,因為你點都拗唔過佢。真心話都要就住講,免得老人家亂想……」

  另一位老前輩插嘴打斷:「我哋經歷過『文化大革命』,童年捱窮、捱苦,小學未畢業已經要去打工;銀行戶口試過只有幾蚊。如今你的所謂壓力真係多餘,雖則你不是一人之下,但已是萬人之上。好大喜功只會『敗家』,而抱怨就只代表你無能,身在福中要惜福!」富二代被當頭棒喝,不是味兒,只能苦笑說:「唔講啦,飲啦!」

健康教育基金會主席
關志康
神耆商機 - 關志康 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.stheadline.com