恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2012年7月19日 星期四

金手指 - 孫柏文 2012年7月19日

金手指 - 孫柏文 2012年7月19日

金手指:我錯,李顯揚冇呃人 - 孫柏文


李顯揚任主席的星獅集團,並無調高私有化星獅地產作價,但星獅地產NAV則大幅提高。

今日未入正題前,孫柏文想多謝各位《金手指》嘅fan屎呢排send電郵問候我。你哋好多都有聽我同火燎森主持嘅商台節目,所以發現我呢排做唔到。因為兩個禮拜日前,我嚴重地PK咗。PK時咬到自己舌頭,好彩下顎棚牙戴咗mouth guard,如果唔係分分鐘咬斷都似。家我食唔到硬嘢,講嘢時亦嚴重黐脷根。

旗下星獅提私有
點都好,條脷家裂開兩邊,要等到兩邊嘅死肉自然甩掉後,先可以再做手術將兩邊縫埋。醫生話希望可以喺8月中做手術縫埋兩邊,埋口後8月尾拆線。希望可以完全康復,講嘢唔好永久地唔清楚(ok,我講嘢一向都係唔清楚,I mean發音唔係好清晰)。

就係因為以上嘅情況,我暫時做唔到節目。再次多謝大家好多好多留言、電郵嘅關心。

入正題,早排我一連幾篇文都講新加坡國父李光耀個細仔,李顯揚做主席嘅星獅集團,想私有化喺香港上市嘅子公司星獅地產(535)嘅建議。

個建議就係,當初公司計出資產淨值為三毫幾,跟住打個八五折做私有化嘅價。咁我之前都講過,最好嘅方法,就係將旗下物業及地皮,以公開拍賣形式賣出,之後就將現金按股份比例還番畀股東,不過你話八五折就八五折。因為始終都要睇究竟啲小股東覺得八五折夠唔夠,呢個係佢哋決定。

咁呢啲常見嘅交易,一路都引唔起我興趣,因為從寫作角度冇乜特別,從炒賣角度,佢一宣佈私有化作價,第一口成交價已非常貼價,冇肉食。

點知,睇睇吓個建議,我發覺佢哋好似計漏咗一塊深圳地皮嘅現價值,粗略用現價嘅話,都應該將星獅地產嘅資產淨值推高三成。我就好傻好天真咁諗:「可能佢哋因內部嘅會計制度,睇漏眼啫。提提佢哋就唔會睇漏啦!」

點知篇文出街之日,有個我識咗好耐嘅社運份子朋友,send電郵來話佢玩得股市,明白喺呢度係你情我願嘅地方。佢出價如果係資產淨值折讓太大的話,頂多一拍兩散。不過,佢最頂氣,就係公司居然連計資產淨值,都可以計漏,咁當時未出正式嘅私有化建議文件prospectus,佢直言話,如果喺份正式文件都係嗰個資產淨值,就會call曬所有國際金融傳媒,之後上街燒新加坡國旗。之後,我都有加問,究竟咁嘅計法,「星獅是無能還是奸?」

已提高NAV逾五成
點知,早排星獅地產真係宣佈大幅提高資產淨值NAV超過五成。雖然冇加私有化作價(即變相令NAV折扣加大),股價由原本好貼私有化作價變成有成幾折扣(即市場覺得私有化機會細咗唔少),不過,星獅地產大幅提高資產淨值,對我嘅感覺,我位社運朋友嘅說話最能總結:「Well, Lee Hsien Yang is not a crook, he is just greedy. But greed for a lack of a better word, is good。」

最後,倫敦啲大銀行,個個都好似做咗同業拆息嫌疑犯。見源頭Barclays股價係咁跌,大家都係沽緊啲滙控(005)安全啲,恐第一站有又落番60元。下禮拜二再講LIBOR呢單嘢。

孫柏文
獨立股評人
本欄逢周二、四刊出
上一則: 好不主席:使畀人睇 - 盧先亞
下一則: 曾淵滄專欄:日升日跌玩死股民 - 曾淵滄
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2012年7月19日 舊文