恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年6月18日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年6月18日

金手指 - 孫柏文 2013年6月18日

金手指:為誰毀英國傳統 - 孫柏文


■斯諾登跑到本港避難,真是為香港賺足面子。
美聯社
呢個幾禮拜來,大家有冇覺得特別心情好?無他?,原因就係中情局揭密外判工人斯諾登?香港。多唔使講,??過??周末,我同返?英國老家?前Island School同學短訊唔知講?乜,不過傾傾嚇傾到人身自由,佢係咁講佢?成千幾年普通法傳統,又講話佢?由Magna Carta開始點樣抗拒極權統治,又?度講乜拉丁文Habeas Corpus。我見佢一大堆短訊後,我就咁一句:「斯諾登揀?去邊??英國係咪?」

無能banker玩曬
當然,成單?我見最到位?分析,係利世民夫人幾日前?facebook問:「有冇人懷疑其實斯諾登只係一個?佬?」下面第一個答案就係:「有!唔?唔會信香港政府!」哈哈,笑到我。原來地球上真係有人身體力行信一國兩制!

不過事隔幾日,噚日就爆出英國政府?09年G20財長會議度,竊聽其他參與國家代表?通訊,由電郵、短訊到電話都有。?咁?事實下,其實斯諾登根本唔係??嚇來?香港,而係有充分證據同深思熟慮後,作出呢個決定。因為香港真正係冇參與全球反恐亂來集團,有份?話就唔使黑客入侵啦,美帝問我?某個中層官僚,就要乜有乜,仲要real time咁畀。

好啦,𠵱家由梁美芬到葉劉淑儀議員,通通忽然變曬個人自由天使長,比一向講法治?飯民更講法治。𠵱家,我就諗究竟斯諾登會搵邊個律師樓呢?又會請邊個大狀?香港都冇專長,英國進口邊個呢?呢次真係香港卡士、荷里活製作!

不過講番英國09年4月G20?次,當時係金融海嘯後,英揆白高敦因逼英國納稅人做?「資不抵債銀行」?擔保人,暫穩情況後被譽為金融超人。原來當時驚其他政府唔合作益銀行,所以玩竊聽。你話,由Magna Carta開始?做?方法,一朝為銀行們盡喪。又係?無能banker玩曬,唔怪得?英國銀行股點都死唔去。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
有料放?想收料?入?【蘋果互動】啦!
【蘋果互動】是蘋果日報與讀者緊密互動、放料及收料的聚腳地。
http://fb.com/AppleDailyExchange
上一則: 青心直說:伯老口才勝特首 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:華晨底背馳上望9.5元 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年6月18日 舊文