恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年6月20日 星期四

金手指 - 孫柏文 2013年6月20日

金手指 - 孫柏文 2013年6月20日

金手指:廿三條擱置啟示 - 孫柏文


■97年樓市泡沫爆破後,就係?廿三條立法擱置??個禮拜見底。
孫柏文每次被邀去投資講座演講,都好鍾意問觀眾:「根據用來反映香港樓價、一個星期公佈一次?中原城市領先指數,大家知唔知97年樓市泡沫爆破後,?邊個禮拜見底?」

我問呢個問題?原因,係因為我見好多股民日日話呢樣係「國策」,?樣係「國策」,不過又聽唔到政策背後?政治因素,甚至覺得炒股票炒樓睇政治?氣。呢個亦可能因為好多做財經評論?,唔想捲入政治討論。

例如03年發生咁多事,你捉住求其一個我呢?財演問:「03年7.1遊行對香港好唔好?」真係唔會答。又或者問:「03年7月初圍立法會打倒廿三條立法,係咪件好事?」行家們,應該都係唔會直接答你。

樓價見底之時
究竟中原城市領先指數見底之周係幾時?就係?廿三條立法擱置??個禮拜。當時我連股票行都未入行,不過如果我當時有機會寫,就一定會話:「香港人咆哮了!聽話,不過都有底線!香港有救了!反映香港運勢?樓價,仲唔見底?」

當然,比我更稱職?財演就會話:「中央知道香港人要反啦!所以將會有一系列措施去安撫香港老百姓。招數一出,香港各行各業,特別係請人多?服務業將會受惠。」當然,睇番?幾日?財經評論,全部講香港以外?事。無他?,當時真係仲估香港玩完,因為?廿三條立法擱置後?日,有巴士?屯門公路墮橋,21人死。香港,真係似氣勢已盡。

咁03年,睇番轉頭,就令我記起聖經中世界滅亡之日,將會有四騎士降臨。代表死亡(張國榮、巴士失事)、戰爭(伊拉克)、瘟疫(沙士),唯一冇?就係最尾?個代表饑荒?騎士,即係very close,不過唔會世界滅亡。仲要樓價、股價price in?apocalypse,咁仲唔係?身一注獨贏買?之機?

之後好多香港人都話:「神,可以賜我多一次沙士價嗎?」有冇呢?有,咁08年10月,你有冇?身入市呢?

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
有料放?想收料?入?【蘋果互動】啦!
【蘋果互動】是蘋果日報與讀者緊密互動、放料及收料的聚腳地。
http://fb.com/AppleDailyExchange
上一則: 青心直說:大行轉身唔怕瘀 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:跌市企得穩吼中海油 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年6月20日 舊文