恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年7月11日 星期四

金手指 - 孫柏文 2013年7月11日

金手指 - 孫柏文 2013年7月11日

金手指:一注獨沽高球會籍 - 孫柏文


■高球會粉嶺塊地應該好難保得住。資料圖片
兩日前?「金手指」,孫柏文講過上個禮拜連盈警都發埋?美聯(1200)可冷敲。多謝大家支持,美聯?我篇文出街後總共升超過一成,一洗我之前?烏氣!

噚日,同王弼、利世民同經營股票行前輩食晏傾起高爾夫球會粉嶺塊地。我就直頭話佢?保洞無望。點解?原因唔難明,呢塊地170公頃,比七個跑馬地馬場大,仲要跑馬地馬場中場??來做公眾運動場,當年我中學時?校際足球就係??度踢。當年馬會會員仲係用真金白銀買?佢??跑馬地、沙田、雙魚河?會址,唔係以賤價每年問政府租。

粉嶺球場凍過水
再講,香港運動員其實有世界級?,收入媲美英超足球員,邊個推動?咪就係香港賽馬會囉!例如本地騎師蔡明紹(更唔講佢師傅告東尼),唔計策騎費,淨係講佢自己袋??份獎金就有千萬元,高球會又出過乜高手呀?

佢?塊地有三個18洞場,一個唔好彩會全部沒收。淨係有如柏林圍牆咁長?鐵絲網,有個進取??立法會議員,例如範國威咁,剪穿進入你old course第九個Par 5洞度玩佔領fairway,你仲唔死?

新加坡個SICC高球會,聽聞政府會?2030年收番佢?兩個18洞高球場。聽前輩話個會籍已由30幾萬星紙,跌到得20萬。你香港高球會可能得12個月通知,就會由三個半變得番深水灣?半個場時,現賣過千萬?會籍將會跌到七個一皮。

佢?已冇?可做,𠵱家任何行動都會令人覺得佢?後知後覺為私利。佢?冇建過道德高地去炮轟對手,亦冇可能?個場同對手開戰。到𠵱家出路得兩個:一係三個場還出一、兩個,求神能擺平;一係就做我相信佢?會做?,就係將成個東北發展推倒。機會有幾高?仲唔一注獨沽高球會籍?

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
上一則: 青心直說:屈機式提高技術 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:升破降軌太保試28元 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年7月11日 舊文