恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年7月9日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年7月9日

金手指 - 孫柏文 2013年7月9日

金手指:冷敲美聯博撤稅 - 孫柏文


■今次有2.3萬人參與遊行反辣招,政府應該再冇新款印花稅打擊美聯?。

大家作為〈金手指〉?fan屎,都知道孫柏文?對上12個月減?80磅。當我仲估自己係舊年減肥榜冠軍之際,呢排殺出多棲藝人龍小菌小姐,原來比我仲勁,減?132磅。原本只係歌手?龍小菌,成功變多棲,最近見有海報賣廣告,原來仲會?英皇教育開show,對象係中四至中六中文科?觀眾。

龍小菌除罩的哲學
點知新聞一出,呢位以前戴塔利班認可面罩、?旺角行人區免費表演、?社會棟樑估係冇銅臭?社會運動家,就畀?冇能力謀利?傳媒單位瘋狂追打。

呢位𠵱家有舊年白眼鏡框黃洋達咁紅?龍小菌,就令我諗起哲學家黃子華?句說話,「搵食?,犯法呀?」佢話減肥同去罩無關,去罩只係因戴罩令肺部呼吸有問題。如果你信,我都有?民企股賣畀你!

不過佢除罩有個好重要?投資教訓要學。就係未修身前戴面罩,去控制投資者預期,當全城仲估你係豬扒後,修身除罩都唔使靚,勝預期就得,咁股價就會大升特升。

社會運動爭取公義,係一樣越來越多人明?道理。多唔使講,噚日恒指跌272點,美聯集團(1200)反升1.8%,原因可能係周日有一場2.3萬人參與、我有份做糾察?反特別印花稅遊行。

其實上周同民主黨單仲楷議員傾呢單??時候,佢話自己就要政府為雙倍印花稅設日落條款,仲話會遊說黨去支持。其他黨派亦有議員從管治效率角度(對樓價冇用之餘,仲令人更難上車,因?上車盤業主冇得搬)想反對,開始問我?獅子山學會如果要反,點sell?

不過今次遊行,團結美聯、中原、細行,反唔反到?三種印花稅我就唔知。但政府應該冇能力再加新款印花稅??美聯盈警都發埋,股價已挫,應該可以冷敲。一旦DSD撤,升鑊傑呀!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
上一則: 青心直說:日本獵人覓食記 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:中石油未升完闖10元 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年7月9日 舊文