恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年3月19日 星期三

投資一周 - 周顯 2014年3月19日

投資一周 - 周顯 2014年3月19日

投資一周:問貼士怎拆招 - 周顯


■筆者在個多月前曾推介家夢控股,多日後才開始入貨。
星期一那天,同金融界的朋友Thomas在國福樓吃午飯,由於他在先前買進了21控股(1003)和中銅資源(476),賺了不少,於是死要問我攞最新的股票貼士。我心想:「上年叫你攞住三幾千萬蚊,畀我揸弗去投資,你條友阿之阿左摩洛哥,幾千萬蚊變咗爛尾。家陣見我有咁多followers,又嚟問貼士,咁易就範我咪好冇面?」(按:「咁我咪好冇面」是上世紀九十年代的流行語,一講這句話,就能知道講者的年齡。)

於是我就詐儍扮懵:「文化中國(1060)都炒爆曬啲散戶啦,仲邊有咁多貼士?」

吃方魚肉碎粥有好地方
回頭我就忘記了這件事,去了一次小便,之後回到座位,打了一個電話給我的經紀:「唔該幫我入10萬股家夢控股(8101)。」Thomas聽到了這句話,馬上追問:「這股票是不是有料到?」

我愕了一愕,想不到一時疏忽,即時穿崩,心想:「呢隻股票我仲未買夠貨,點講得畀你聽呀?唔通我同你講,近日我密密收集,揸到成手都係咩。」定一定神,終於找到了說辭:「朋友叫我買,唔知得唔得㗎。」

其實,家夢控股這隻股票,我早在一個多月之前,曾經在別報介紹過,我仲係介紹完好多日之後,先至開始入貨,直情係守規矩到爆,我都唔相信自己竟然咁老實。

那天去吃潮州菜,朋友叫了一窩方魚肉碎粥,我一口也沒有吃。朋友好奇,問我為何不吃,我說:「我從來只吃九龍城黃明記的蠔仔肉碎粥加十蚊方魚,其他潮州餐廳的肉碎粥,一概不吃。」

吃完了黃明記之後,還可以到它旁邊的廚房用品專門店去看,其中最吸引眼球的,是一具製雞蛋仔機,售價280元,還有一具高級版,賣兩千多元,我好想買,不過看了幾次都捨不得。

周顯
投資者、八卦公、知識分子
mailto:phemey@gmail.com
本欄逢周三刊出
上一則: 青心直說:狂人永冇益人 - 胡孟青
下一則: Prof J財技特訓班:追蹤龍虎三王 - 徐燦傑
投資一周 - 周顯 舊文