恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年5月13日 星期二

投資二三事 - 周顯 2014年5月13日

投資二三事 - 周顯 2014年5月13日

周顯 [昔日新聞]
》 創仔轉主板前 不會殺散戶(2014/05/13)
創仔轉主板前 不會殺散戶
2014年5月13日
【明報專訊】幾日前,有朋友叫我介紹一隻股票來買,我隨口說:「中國汽車內飾(8321)啦。」




朋友問:「係咪贏梗架?」
我說:「家陣風頭火勢,五窮六絕,邊有贏梗的股票?不過買來炒炒,上望希望贏幾十個巴位,輸極有個譜,咪整呢隻你炒下囉。」

朋友問:「何解?請論述之。」
我說:「4億市值的股票,正準備創仔轉主板,家陣搏曬命,又發盈喜又盛,都係為?鷘鄋O呢壇big tea rice?隉A唔通會因小失大、殺一浸散戶,搞到連板都轉唔成咩。所以,由現在開始,到轉板成功為止,都係前七後七?鵀w全期,亂炒一通都唔怕。」

朋友問:「如果我唔想亂炒,想買些長線股票來?呢?」
亂炒股如落老蘭
我說:「可以長期持有的股票,一個月都不會有一隻,但是亂炒的股票,則好像落老蘭溝女,晚晚都可以找到機會。」

朋友問:「亂炒一通的股票,和落老蘭溝女,有什麼關係?」
我說:「落老蘭溝女,見有『餐屎面』,就撲上去,雖然有時會食白果,但都要咁做,鬼叫你咸濕,想食快餐咩,因為no venture no gain,你不願意冒食白果的風險,就沒有一夜情的機會。要亂炒股票,只要upside大於downside,就要撲去亂買,鬼叫你爛賭咩。如果你想找長線投資的股票,使乜三日唔埋兩日就來問我?貼士?隉A三個月問一次都得啦。」

朋友說:「真係唔夠你講。」
[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文