恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年5月19日 星期一

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年5月19日

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年5月19日

情陷夜中環:官燕 - 葉朗程


■筆者跟Jessica在大班樓吃過一餐飯後,心裏就明白要盡快遠離她。

蔡東豪先生有份投資的「大班樓」,不只賣quality,更賣personality。大班樓既沒有官燕,也沒有火胴翅,蔡生的解釋是「人道」和「環保」,好謙虛,我覺得真正原因是自信。廚房內全是一級廚師,但一級廚師竟然不用所謂的一級食材,何解?只是一道簡單的芥蘭炒牛柳邊,大班樓已經炒得扣人心弦,就算九分飽,你都會叫多碗飯。摒棄鮑參翅肚,也能烹出神級水準,食大班樓,就係食呢份自信。

其他的中餐廳,餐牌上總會有「椰汁官燕」這個堂皇的選擇,至少我光顧過的都有。出席過幾多精采飯局,到訪過幾多星級中餐廳,品嚐過幾多巧奪天工的佳餚,也未曾在任何一家餐廳吃過一次椰汁官燕,no,not even once,因為根本冇人order過。可憐的椰汁官燕,有義氣地鎮守在餐牌的最後一頁,卻永遠只有苦等的份兒,從來無人問津。話雖如此,任何東西總有它的存在價值,餐牌上的椰汁官燕,原來可以畀你睇清楚好多嘢。以下故事,要由Tinder說起。

恐防真有人沒聽過Tinder為何物,有必要以過來人的身份介紹一下。Tinder是個由兩位美國年輕人搞的app,功能是快速交友,年半前已經「上架」,不算新玩意。葉朗程要承認自己一年前是Tinder用家,是知恥近乎勇的表現。

玩Tinder,首先要設定「對象」的目標範圍,例如性別和年齡,然後就輸入你想搜尋的目標「距離」,即是在你方圓幾多里之內,跟住你就可看見一個又一個「符合要求」的對象。

最欣賞呢個app嘅地方,係個interface做得好正,一張相一個畫面,簡潔整齊,而每張相下面就有一個「心心」同「交叉」。按「心心」代表你有意思,「交叉」即係叫人早唞。無論你「心心」定「交叉」,對方也不會知情。如果你「心心」佢,但佢「交叉」你,雙方是永遠沒有機會交流的。換句話說,一旦你心心佢而佢又心心你,即是心心相印,關係就會揭開序幕。Tinder的意思是「火頭」,玩得Tinder就要尊重創辦人的精神,火頭有咁多辣咁多先至過癮。

初相識叫官燕認清真面目
葉朗程不會歧視別人網上交友,但我知道很多人覺得這是不光彩的事,所以貴為IFC張智霖,我當然唔會咁聰明擺自己張相上去。代我上陣的玉照,是「忍者龜」。別誤會,「忍者龜」唔係嗰隻忍者龜,佢係我喺英國讀大學時候嘅同房,一身肌肉的日本人,個款好似忍者龜。託筋肉人鴻福,我成功跟很多女士「心心相印」,其中一位叫Jessica。有啲靚女好高貴,有啲就鍾意走洋娃娃路線,Jessica是後者。她那張照片應該是在不知情的情況下被人拍下的,很自然,身穿的連身裙是藍白橫紋,在陽光襯托下,整個構圖近乎完美。

我們透過Tinder開始交談,彼此很快認識更多,但所謂的認識,也是極有限度的資料披露。Jessica是做HR的,最愛吃中國菜,跟一個朋友同住。那時候,春去夏來,空氣充斥著戀愛味道,好奇心也就快爆炸,到底Jessica真人是否如照片一樣活潑動人,我決定在一個炎熱的星期天中午,解開心裏這個謎。

初次午膳,該約在甚麼餐廳?「佢鍾意食中國嘢嘛,美心皇宮啦,唔使諗啦。」死黨Benson毫不猶豫說。咁cheap?「妹妹仔嚟啫,唔使去到咁high啩。」說話就唔係咁講啦,你有冇睇過《極速傳說》?「有。」記唔記得車神任達話講過乜嘢?「唔記得。」華哥話:就算對住最弱嘅對手,都要有獅子撲兔嘅心態。決定咗,一於食大班樓。

說來慚愧,第一次約會網友已經遲大到。走進大班樓,立刻看到Jessica,我慢慢坐在她對面,其反應是預期中的出乎意料,因為她一直以為我是忍者龜。「原來有人放假相。」Jessica笑著說。Sorry,驚放真相嚇親人。「使唔使咁假?」開場白自然,感覺不錯,而且最重要是Jessica真人靚過上鏡,我冇俾人呃!一如以往,大班樓各同事的招呼周到,我們一路吃得蠻高興的。甜品時間一到,氣氛徹底改變。

「點解冇椰汁官燕嘅?」Jessica一邊問,一邊把餐牌翻來翻去。剎那間,我諗緊佢係唔係講緊笑。係呀,佢哋呢度冇燕窩㗎,你想食?「冇㗎?咁算啦。」看得很清楚,呢個表情唔係講緊笑,佢真係好失望。Well,我都好失望。一個會在第一頓飯就叫椰汁官燕的女人,究竟是甚麼女人?終於知道,為甚麼長得像她一樣漂亮,也要在網上徵友。吃完那頓飯,我要設法遠離她,但她每天仍然給我打幾通電話,實在很難擺脫。辣火頭,我耍家,但講到救火,真係要搵高人。

辣火頭耍家救熄有難度
「簡單啦。」Benson說。我們在跑馬地一家茶餐廳商討對策。洪律師,有乜計?「你打個電話畀佢,講一段好簡單嘅對白,保證佢以後唔搵你。」咁神奇?「記住,講嗰陣,把聲有咁鬼祟得咁鬼祟。」之後,Benson僅用兩秒鐘分享他的絕世好橋。聽完後,我問:「咁如果佢真係肯呢?」Benson吃一口紙包蛋糕,笑兩聲說:「如果佢真係肯,請佢食一世燕窩都抵啦。」好似幾有道理。

電話響不夠兩下,另一邊已經傳來Jessica焦急的聲音。「你去咗邊呀?」Jessica問。深圳。「去咗咁多日?」遲啲再解釋畀你聽,有嘢想你幫幫手,我嘗試用最鬼祟的聲線說。「你講啦。」我啱啱過關,俾海關捉到我袋住包K仔,𠵱家喺警署。我真係無辜㗎,你可唔可以攞住五萬蚊同我保釋先?」好一陣子,Jessica沒有說話。「喂?」我試探著。Jessica終於開口:「喂?喂!收得好差呀!喂?」很快,通話就「自動」終止。

貪到出面嘅女人最抵讚,容易分析,容易討好,不會浪費男人時間,錢可以解決所有問題。但我犯賤,所以我追求稍為有點層次的女人,越高層次,越難捉摸,越有挑戰。追女仔,葉朗程鍾意用腦。

葉朗程
上一則: Trader物語:三個理由騰訊無得跌 - 張士佳
下一則: 供不應求林寶堅尼與貨車爭泊位東九工廈車位掀炒風
情陷夜中環 - 葉朗程 舊文