恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年6月17日 星期二

陸羽仁 BLOG 2014年6月17日

陸羽仁 BLOG 2014年6月17日

老外老細
2014/6/17 上午 07:14:16
網誌分類: 經濟
美股繼續沉悶,幾乎原地踏步。杜指收市微升5點至16781點;標普500指數升2點,收報1938點;納指漲10點至4321點。

美國話考慮對伊拉克叛軍進行空襲,並考慮幫助伊拉克政府平息伊斯蘭武裝份子的叛亂。伊拉克緊張局勢升溫,歐洲股市微挫0.5%,美股早段跌一跌,午後已經收復失地。Rockwell Global Capital首席市場分析師Peter Cardillo表示,有投資者藉伊拉克局勢沽貨,但市場出現賣盤,幾乎馬上有買家承接,呢個係係造成市場今日唔上唔落的原因,也進一步反映現時市場硬淨,唔會單單因地緣政治問題而下跌。事實上,金股匯以及油價昨日都無大變動。

投資機構 Banyan Partners 策略長 Robert Pavlik 接受《CNBC》採訪時表示,伊拉克暴力衝突當然是市場的潛在外在威脅,但「目前只需將它當噪音看待。」他預計油價恐怕會因地緣政治擔憂而升至每桶112 美元,但即便到那個水準也不會讓經濟脫軌。美股漲勢只係藉伊拉克事件,暫停一下。

美國昨日公佈的經濟數據唔錯。美國6月紐約聯儲製造業指數從5月份的19.01攀升至19.28,創4年新高,遠好過市場預期的15。而美國5月工業産出增長0.6%,亦高過預期的增長0.5。不過,4月份的工業産出則由原先公佈的增長0.8%大幅下調至負0.3%。美國房屋建築商協會(NAHB)/富國銀行公佈的房地産建築商信心指數攀升至49點,也好過預期的46點以及上月的45點。不過美股未有受惠,可能係IMF將美國今年GDP增長預期由原先的2.8%下調至2%,明年則維持3%增長。

大市的觀望氣氛比較濃厚,主要係為期兩天的聯邦公開市場委員會(FOMC)的貨幣政策會議,將於今日開始。不過,市場普遍的預期係聯儲局會繼續把每月購買資産計劃再減少100億美元至350億美元。市場比較關注嘅係聯儲局對經濟的最新預測,這將直接影響利率未來的走勢。

內地昨日正式實施年內第二次定向降準,符合審慎經營要求且「三農」和小微企業貸款達到一定比例的商業銀行,將下調人民幣存款準備金率0.5個百分點。市場已證實興業、民生、招行、寧波四家銀行被納入定向降準範圍內。呢次係繼4月25日以來第二次定向降準,措施力度亦明顯加大。據長城證券測算,釋放資金的規模達到383億元。市場多啲水扶助農業及小企,當然係好事,不過,能否發揮最大效用,最重要嘅仲係資金能否去得到需要嘅人手上。

阿里巴巴美國上市之旅,繼續惹人注目。阿里昨天公佈董事局成員陣容。阿里共有九名董事,當中有四名是非執行董事,叫人有點意外嘅係,久違了嘅前特首「董伯伯」是其中四名獨立非執行董事之一。另外三人係雅虎創辦人楊致遠、高盛前副主席埃文斯、摩托羅拉副總裁郭德明。

阿里亦公佈至今年3月嘅盈利及營收據數。盈利37.1億美元,差唔多係去年嘅3倍;而營收84.4億美元,增長逾5成,當中淘寶增長32%,天貓(Tmall)增長90%。但增長仍略差過市場預期。消息公佈後,擁有接近四份之一股權嘅雅虎,股價受壓,插超過半成至34.81美元。

另外,網友myself(直升烏蠅) 問起我:「小弟現任職於一間本地中型銀行,最近來了一位坐房的高層,佢係美國讀名校,再做sales 升到高層,望落50幾歲,有次面對走過,同佢打招呼,我話:早晨李生,佢行左幾步,專登走返轉頭同我講:唔好叫我李生,叫我peter!小弟想知,佢咁講,是否要我知道他的管理模式?」

12年前我聽過一個朋友講一個差不多完全一樣的故事,後來個朋友搞到好慘痛,所以我要同你講講。呢個朋友又係在銀行打工,之前招呼慣中國人老板,後來嚟咗個外表係「黄皮白心」的老細David。新老細作風洋化,朋友見到佢好尊敬咁叫佢陳生,佢就話「唔好叫我陳生,叫我David。」朋友開始唔信鏡,繼續叫佢陳生,佢好認真咁講咗一兩次,最後朋友只能直呼老細英文名。

人好得意,講得多自已就信(所以銷售員話大話要對住自已先講三次),直叫老細個英文名叫得多,就好似同老細好friend咁啦。放工仲一齊去飲酒,好似朋友一樣。我仲記得有一幕,我同呢個朋友食飯,佢講起拉緊一個大富豪去佢公司開戶口,如果成功就好大貢獻,我問佢有無話俾老細David知,佢話得架啦,呢個老細好似老外咁,無乜所謂,事成先至同佢講啦。

結果就咁出事啦。朋友真係拉到大富豪去佢銀行開戶口,當天下午,賣埋枝香檳,返公司在大堂中,大聲宣布佢拉到呢個大客,佢老細都係聽到咁嘈,走出房先知事。當然走過去擁抱慶祝啦,不過好快就變臉啦。當朋友以為拉到大客可以升職加人工之際,佢老細就變得樣樣話佢做錯,總之無樣啱,係咁玩佢,玩得三個月,佢自已都頂唔順閃人啦。

事後同佢傾起,朋友話最錯當正老細係無所謂的外國人,點知佢滿口英文,其實骨子裹都係中國人,你唔好同佢搶功,要尊敬佢。朋友的錯,從聽錯那一句「唔好叫我陳生,叫我David」開始,老細咁講,只係顯示佢引以為榮的老外作風,十分親民,但佢其實都係中國人,唔係外國人,受幾千年文化影響,比老外有機心。

陸羽仁
回應(3) 我想回應
陸羽仁 BLOG 舊文