恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年7月14日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年7月14日

金手指 - 孫柏文 2015年7月14日


金手指:一注獨贏靄華


■若無人為股災的話,相信靄華押業的股價應該已有3.5元。 資料圖片



上周二大鑼大鼓叫大家「不問價追摩比(947)」,仲要同大家話我連老婆本都瞓埋落去。今日我可以同我條女話:「有錢娶妳做我老婆仔啦!」但我條女始終係港女,未必會完全滿意我嘅建議,即係喺聯邦大酒樓擺酒

,故今周繼續努力!

街貨落在強者手
入正題,今日叫大家一注獨贏嘅靄華押業(1319)有幾個原因。首先佢股價其實喺4、5月瘋牛中近乎冇鬱過,係要去到大市開始跌嘅6月先因業績帶動升。佢做乜唔使多講,就係做比較高利息嘅貸款,簡稱高利貸。息低大家都知,問題係你借唔借到。高利貸而家係喺完美位置,雖然息低,但因花旗國永遠都話將會加息,監管機構就會落瘋狂壓力落啲有系統性風險嘅金融機構例如銀行,用行政手段逼減借出金額(唔信問嚇曾司長)。啲客就被迫搵例如靄華押業,亦因息低,呢啲冇系統性風險嘅金融機構融資成本亦會低,令毛利率非常堅挺,業績靚。

呢個周末同十億元身家老炒家朋友傾,當我同佢講呢隻時佢話:「你一定要睇佢嘅股權變動。」大股東喺7月人為股災前不斷增持,同反彈後嘅現價差不多。睇披露易,最大四個股東已持有差不多八成股權。但更重要係佢出至2月尾全年業績時,宣佈一股送三股,變相拆細。8月初除淨,兩周後先送股,即會有兩周街貨流通量跌到得冇百分之六。公司得13億元市值,即若百分之一百冇其他人儲貨,都係到時得幾千萬元街貨。

最重要係上周嘅人為股災(國家隊被要求買貨,就算可無窮無盡、零息咁借,都要還本,即要對沖。大陸市場禁拋空及沽期指,唯有來港沽售對沖。我好愛國咁用賤價接貨等攞紫荊勳章),相信令街貨跌落去好似老炒家呢啲強手中。當市場個個見到呢個局,就會鬥忍手唔沽貨。我相信唔係股榮兄話齋嘅人為股災,靄華押業應該已3.5元。快啲多謝國家隊,快速短炒,一注獨贏靄華押業!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文