恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年7月14日 星期二

文亮言 - 湯文亮 2015年7月14日

文亮言 - 湯文亮 2015年7月14日


【文亮言】明日復,明日復,明日可其多(湯文亮)

我小時候讀書很懶,又唔做功課,家母叫我做功課,我一定會話明日做,家母都冇我辦法,唯有嘆一句,明日復明日,明日何其多。今日,那些在上個星期,當A股大跌倉猝停牌的國內上市公司,現在都非常心急復牌,主席會不斷問財務總監幾時可以復牌,我聽聞最例牌答

案就是明日復,明日復,主席心想,明日復明日,明日何其多。

上星期在股市大跌時,有1,500間國內上市公司申請停牌,超過總數一半,在總理暴力救市後,只有60間國內上市公司可以成功復牌,今日傳有335間申請,但唔知道有幾多可以復牌,話曬A股市場唔係「冇掩雞籠」,話停牌就停牌,話復牌就復,咁樣做,中國政監處豈不是很冇面。所以,我估計已停牌公司唔係咁容易可以復牌,到最後,有1,000間停牌公司可以復牌就已經唔錯,如果全部可以復牌,這表示中國政監處已經冇用,今次一定要搵一些停牌上市公司祭旗,永遠唔可以復牌。

那些停牌公司其實玩一個非常危險遊戲,停牌容易復牌難,今次俾總理捉到雞,想復牌都要大費週章,其實,總理都唔想暴力救市,但若果任由股市下跌,那些停牌上市公司反而變成良心企業,公司領導就是英雄,不過,在總理眼中,那些都是未臨陣就已經退縮逃兵,如果唔將他們以軍法治理,在公司股民面前就變成英雄,所以,停牌公司要復牌就會很困難。

投資股票的人對於停牌公司亦心痛欲絕,無端端停牌令到他們想賣那些股票套現都唔得,迫於無奈要賣優質A股或者H股,如今中港兩地股價回升,他們已經損失不菲,如果不能復牌,就變成損失慘重,股票投資者以後對那些曾經停牌的上市公司都會敬而遠之,那些公司最終都會是受害者,唔知道那些公司負責人有沒有後悔停牌。

文亮言 - 湯文亮 舊文