恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年9月29日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年9月29日

金手指 - 孫柏文 2015年9月29日


金手指:不問價追港視


■港視不計其他資產,淨現金及即時能賣的債券,減去所有負債後都已值2.2元一股。



幾年前,香港電視(1137)當年仲係叫城市電訊時,孫柏文曾經寫過一篇題為「一注獨沽城市電訊」。而計埋佢多次派息後,現價係低過當時。咁點解喺呢刻,我會掉轉叫不問價追呢?當年我叫沽係因王

維基一路都眼光好,由回撥到光纖都係點石成金。但我怕佢走去做式微嘅傳媒業,仲要大燒銀紙咁做會滑鐵盧。點知,我首先高估咗佢攞到牌嘅機會,更重要嘅係,我嚴重低估佢作為一個管理天才嘅能力。

信王維基的管理
點解係管理天才?今日經過《選戰》一劇後,邊個會話佢拍唔到劇?不過要畀市民呢種感覺又有冇傾家蕩產呢?完全冇。睇上半年公司現金流,電視業務基本已完全停頓,而佢哋亦最透明咁將劇集製作成本入埋賬,當冇渣拿都唔會再影響。

當然,王維基而家又嘗試創業,你買佢就好似做創投基金經理咁。你知唔知,其實創投基金買落啲新公司時,首要條件係睇管理團隊。我雖然睇淡網上購物,不過以王維基嘅管理天才,就算呢單唔得,睇拍劇嘅成本控制往績,佢仲可以試好多次。而又以佢嘅眼光,遲早撲中。

最吸引嘅地方係創投基金買落啲新公司度,買一蚊就得一蚊嘅嘢。不過港視呢?唔計其他資產,淨係現金同即時能賣嘅債券,減去所有負債後都已值2.2元一股。邊度做創投基金可以既買落有王維基創業、管理記錄嘅公司,仲要出9毫買一蚊嘅現金!上周有個基金經理話:「平時返工少睇啲冇廿億市值嘅公司,真係會走寶。呢隻要幫自己portfolio買。」

最後,我自己最擔心港視就係佢攞到電視牌,因真係會大燒鈔票,仲要係被政府用牌照條文迫燒。不過,連呢個都唔使驚,因佢每次好似有機會攞到牌就會單日爆升,如果真係堅料攞到牌,就係大家落車之日。所以現價冇得輸,第一站(今日見?)2.2元,不問價追香港電視!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文