恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年10月23日 星期五

摸魚手札 - 渾水 2015年10月23日

摸魚手札 - 渾水 2015年10月23日


摸魚手劄:最乞黃絲帶憎的概念股




最近聽到一單八卦,真心幾搞笑,亦都幾勵志。話說有一位財演之前冒起得很快,後來因為吹水吹得太勁實力不足所以就在傳媒慢慢消失,之前好似寫過但我又唔係太記得。佢有一個非常冠冕堂皇的藉口:「我要專心傾刁做刁,所以要少在傳媒曝光。」

憑住佢三寸不爛之舌,佢又真

係做到一單過億元的刁,過程做得幾狼幾狠,但客戶好滿意,連市場中人都對其刮目相看。家陣佢轉咗自己主業,專心幫公司跑刁,尤其是佢間公司渴刁想上市,佢更加成為了公司大紅人。這位前財演憑住把口唔單止事業順利轉型,更吹到獲得國家級榮譽,係國家級呀不是之前那麼會所會員呀,認真巴閉。

有前輩用這個例子勉勵我:「好似你咁毒去磨股票做研究搵唔到大錢,不如你執執個look,唔好成個乞丐咁,做好marketing跑生意好過啦。」不過廢青如我,轉型無望,只能葡萄。凝望住財演君吹呀吹,讓這風吹,然後我抹乾抹乾眼眸裏亮晶的眼淚。

俊和估值偏低抵博
今期渾水覺得估值偏低的股票是俊和(711)。這隻股票上年溢價方式提出全面收購賣殼,當中涉及實物分派,買家是內地資金,後來市好炒了一轉。在大市7、8月急跌後,大部份殼股都已經回復七、八成,但公司的股價卻沒有跟隨回升,沒有去番合理水平。

自從易手之後,公司也積極轉型和重組股權及物業,因為有24個月的反收購限制,所以這和重組方式是分階段進行。例如,公司大股東2月轉換了一手可換股債,又買了內地基建工程公司以及珠海商廈,更早前又把澳門地皮賣出,賺近2億元。

我覺得這隻股票有幾個地方值博。第一,公司股價沒跟隨整體殼股反彈,有機會短炒一轉。第二,公司的物業資產正在重組,這刻反而是沉靜儲貨偷貨的好時機。第三,公司在耀沙路的項目很有機會成為未來找話題炒作的催化劑。

至於為甚麼惹黃絲帶討厭?因為在上年雨傘革命時,俊和犯了致命公關災難,當時俊和舊老闆為了擦買殼新主鞋,去信威嚇四間大學,「小學雞式」恐嚇要撤捐助及獎學金。當時,我在網媒寫了相關分析,都幾多like同share。坦白講,我對公司的觀感真的麻麻,政治理念太不同。不過股市只講利益和現實,這隻股票咁出面,不排除同內地核心政商勢力有關係、有商業合作,咁變相都係對公司基本面係好事。現實係If I cannot beat them, I have to join them。在股票市場的報復方法是偷步入一口貨,等其炒上再慢慢沽出,走一轉順風車方能洩人心頭之憤。

渾水
http://www.facebook.com/muddydirtywater
本欄逢周五刊出

渾水
摸魚手札 - 渾水 舊文