恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年5月11日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2016年5月11日

收市閒情 - 千頌C 2016年5月11日


收市閒情:「權威人士」是如何煉成的


■《人民日報》拋低一句:「中國經濟是L型」。 資料圖片



《人民日報》拋低一句:「中國經濟是L型」,大佬!「L」呀!呢個字母一聽就覺得霸氣外露吧,仲要出自「權威人士」把口,即係話未來經濟平過水平線,反正阿爺信了。

「權威人士」係乜水先?Come o

n!咁執著做乜?係習近平又好,真正身份係一個研究生又好,簡單講,總之呢個人,就係《人民日報》苦心經營,捧紅出來嘅KOL(Key Opinion Leader)。

從今以後,一個中國,只有一個經濟分析師,就係叫「權威人士」!至於「權威人士」呢個KOL嘅權威,明顯係由三招煉成:

一、神秘如葉朗程
孟子曰,八卦之心,人皆有之。一個人,竟然可以隱姓埋名情況下,喺《人民日報》呢份中共最核心嘅喉舌平台,一年出現三次,仲要喺頭版出現,呢個人本來已神秘過百慕達。你零資訊都仲好,佢最賤係畀你知少少又唔知曬。

上年《人民日報海外版》,就透過微信公號,瘋狂引導暗示明示你,「權威人士」等如習近平。情況就好似葉朗程咁,你從來都唔知佢係邊個,但出面有時就傳佢係一個人,有人就傳佢係集體創作。

葉朗程就同「權威人士」一樣,哥只是傳說。傳說有乜好?傳說吸引啲囉!

二、有性格 有個人色彩
KOL最緊要係乜?要有性格!你睇健吾、睇司徒夾帶,甚至睇我,都好有個人色彩啦。如果你有睇成篇報道,你就發現呢個「權威人士」度金句、懶風趣,乜嘢「樹不能長上天」、「不搞半夜雞叫」、「風水輪流到我家」。

最勁喺佢成個訪問,不停「我我我」,乜嘢「我要強調的是」、「依我看」,仲講埋啲個人感受,「只要我們勇於面對,主動應對,不掩蓋和拖延風險,結果就沒那麼可怕」。

幾咁肉麻骨痹,好似真係有個人,拍住你膊頭講「Brother, I know that feel」,咁親切,咁有人味,當然會紅。

三、銀河唯一中國經濟分析師
最後一點,亦係最重要一點,早兩日先有新聞講,中央下令經濟師不准睇淡中國,山西省,擦鞋擦到天花板,只可以讚「以股代債」。咁即係話,中國經濟師已經被中央盡斷經脈,廢曬武功,以後佢哋嘅分析冇人信。

呢個時候,「權威人士」就出嚟話唱淡,即係話以後經濟分析只有一把聲音,就係「權威人士」。

簡單講,「權威人士」都只係一個包裝,你覺得佢係邊個都好,總之你要聽!不過,唔好忘記,「4000點是牛市起點」呢句說話,都係來自《人民日報》。

千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文