恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年8月23日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年8月23日

金手指 - 孫柏文 2016年8月23日


金手指:紫尿飛揚深港通


■原本深港通消息一出,股市理應開心炒,點知反高潮。 資料圖片



上周,孫柏文講過話同十億身家老炒家通電話。同大家分享佢話中共剷走啲共青勢力後,有好多晾咗喺到、停滯不前嘅嘢都會鬱。點知喺篇文出街都冇廿四小時,連「深港通」都開埋綠燈。原本消息一出,理應開心炒。加埋上

周聯儲局啲會議記錄一齊出,冇理由冇波幅。點知,事隔大約一周,真係冇,好悶,反高潮。

股市悶,唔等於冇嘢炒。見隔離股榮兄喺fb問:「有冇人由2004年騰訊(700)上市一手賣三千七元揸到𠵱家值過百萬?」就令我去搵啲有倍升能力嘅嘢。結果?有。仲要係體驗「深港通」最核心精神,北水南調、炒起港貨。

奧運曲終人散,隨之而來就會係四年一度嘅大陸群星幫建制拉票活動。聽聞,一張「見運動員活動」賣廿蚊嘅門票,現炒到八百人民幣。升四十幾倍。在本土、獨獨聲滿天嘅香港,票價走勢果然眼前一亮。

理由?網民話大陸憤絲想睇孫揚喎,特登要來港,北水南調、炒起港票。首先,它朝你國內有選舉兼反對黨時,就會有呢啲show。不過講真我都想睇嚇孫揚表演,我都差啲撲飛。不過諗深一層,我最想睇佢嗰招「紫尿飛揚」,呢個應該部喺廁所。希望時運高,親眼見。

最後,我6月7日寫咗篇「一注獨沽溫哥華樓」。之後點?樓價見頂即跌兩成。古語話到頂冇人敲鐘叫沽?錯,因有我,孫柏文。

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文