恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年9月19日 星期一

智取大市 - 晉佳 2016年9月19日

智取大市 - 晉佳 2016年9月19日


智取大市:騰訊你不知的事


■騰訊有一個大家未必知道的強項。 資料圖片



騰訊(700)有一個強項,你未必知。小弟五年幾前,喺一間有同騰訊合作嘅公司工作。某日朝早,當時上司同我講:「我email咗份公司新聞稿畀你,你send個copy畀騰訊個接頭人,佢ok就發佈啦,記住一定要喺今晚7點左

右同騰訊聯合發佈。」然後輕輕的走了,電話都唔通。

然後我將新聞稿send畀騰訊,原來所謂騰訊接頭人係來自I.T.部門,回覆係:「甚麼來的?我不懂。」呢位所謂接頭人,連我應該轉去邊個部門交涉都唔知!今次死定了。對方都好helpful,估嚇我應該搵邊個部門,然後叫第二位騰訊員工覆我。當我疊埋心水等行刑之際,第二位騰訊員工話咁快email我:「我也不是處理這個事情的,我叫相關同事再找你。」結果好快,第三位騰訊員工、真正嘅接頭人好快出現,曙光初現了!今次唔使死啦。

點知……對方話:「你給我們的新聞稿,很多地方不合我們的規格,這樣是不能發佈的。」好一個晴天霹靂嘅回覆,對住一份不明物體,我點改呢?於是我試嚇改嚇又改嚇,呢位真正接頭人亦一路教我點改,份新聞稿來回接近十次,終於喺夜晚7點半如期發佈!驚人的效率!

晉佳
http://www.fb.com/advanceguy1
本欄逢周一、三、五刊出

晉佳
智取大市 - 晉佳 舊文