恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年9月20日 星期二

亮說亮話 - 湯文亮 2016年9月20日

亮說亮話 - 湯文亮 2016年9月20日


亮說亮話:
新盤加價背後迷思


■當一個新樓盤賣得八八九九,最怕就是買家撻定。 資料圖片



有剛買了新樓盤的年輕朋友很開心話我知,地產商大幅加價,幅度比他所落的定金還要多,唔夠一個星期就對本對利,仲話要請我飲「十四代」。嘩,咁好,十四代,我等咗好耐,本來有人請我飲十四代,我是不應該潑冷

水。不過,我一向的宗旨就是實話實說,十四代,我又唔係飲唔起。

我對年輕朋友講,這是地產商的退堂鼓,是有名堂的,叫「加價加得狠,樓價守得穩」。如果一個新樓盤賣得八八九九,最怕就是撻定潮出現,於是,地產商就會將貨尾狠狠加價,最少都要10%以上,買了該新樓盤的人一定非常開心,更加唔會撻定,最後,地產商就得米。

大家千祈唔好話地產商欺騙買家,這是做生意的手法,是令到買家覺得開心的手法;同時亦帶出一個正面訊息,就是那個新樓盤銷售甚為理想,所以,買了那些加價加得狠的新樓盤的買家可以放心。如果地產商話睇好後市,封盤不賣,已買該新樓盤的人就要有心理準備,所落定金可能已經化為烏有。

有人擔心那些加價加得狠的樓盤不能夠去貨,其實,毋需擔心,地產商會以高傭政策去促銷那些貨尾。最近,有一個超過半億的特色單位以超高價成交,據聞地產商付超過一成傭金,加價所得的入了物業代理口袋,變成加價加得狠,代理袋得穩。

湯文亮
mailto:jacinto.tong@gmail.com
本欄逢周二刊出

湯文亮
jacinto.tong@gmail.com
亮說亮話 - 湯文亮 舊文