恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年12月20日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年12月20日

金手指 - 孫柏文 2016年12月20日


金手指:人民幣可以繼續沽


■現在有很多跡象顯示人民幣仲未跌夠,可以繼續沽嚇先。 資料圖片



人民幣跌,孫柏文都有拋空,仲要拋空咗好耐。咁唔同股票,拋空貨幣一定要借貨番來,所以一定有孖展成份,仲要拋空可輸嘅係無限,所以一定會日日睇嚇要唔要平我嗰啲沽人民幣倉。

如果大家同我一樣。我快答,

唔使。點解?實在有太多跡象顯示人民幣未跌夠。論跡象,首先當然係本報B1頭條,話大陸進一步收緊,大陸人來港碌卡開保單。如果人民幣已跌到底,已跌盡,佢哋根本唔使出呢招。如人民幣已見底,大陸要防嘅係我哋啲香港人幾萬幾萬咁運番大陸買佢哋啲投資產品。

以上,都只係打大陸人民幣資金池水外流。佢哋當然亦有減少大陸人民幣資金池水量。如果唔係,搞到冇水,上海銀行同業拆息會咁升法?而更緊要係大陸國債拍賣都認購不足,市場同政府話以現貨幣供應量,利息要高好多。唔肯加息,錢就流走,滙率就要跌。

跟住當然係中資再用天價喺香港買地。如用港幣計,到起好,根本蝕硬,不過醉翁之意不在地,而係想搵個「停錢場」。借人民幣,換今日港元買地,起好,跟住將他朝嘅港幣收益換做第時嘅人民幣,有賺。不過我都認,好扭曲。

以上,都係呢幾日零零星星,睇落好似冇乜關係嘅新聞。不過全部矛頭,直指人民幣兌美元滙率繼續下跌。最後,隔籬曾淵滄博士話人民幣對其他貨幣冇跌。呢個對上幾個月係事實,不過如果冇咁多外滙管制,你估人民幣對其他貨幣會升、跌、定係唔鬱?你個倉冇沽番兩手人民幣,真係對唔住自己。

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文