恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年4月28日 星期五

實力取勝 - 陳承龍 2017年4月28日

實力取勝 - 陳承龍 2017年4月28日


【實力取勝】教你如何有型地炒股票(陳承龍)(第122期)

2017-4-27 17:30:23



弊啦!依家日日靠把口搵食,支筆有啲生硬,唔係好識寫嘢。無辦法啦!依家要靠樣搵食嘛,最近仲夥拍大C拍咗個銀行廣告。講真,自從選擇拋頭露面做財經界KOL後,都幾攰同幾辛苦,係喎,由朝做直

播到晚,你都咪話唔攰,仲有喎,邊有咁多嘢講,又驚你哋悶,所以又要諗啲綽頭嘢搞嚇氣氛,得閒又要爆嚇粗(其實我唔係話咁鍾意講粗口),總之要搞到同你睇傳統媒體有好大分別啦。事實上,依家嘅文化要夠貼地,最重要嘅係要接近群眾,所以咪就要由朝做到晚,同埋點都盡量答曬你哋嘅問題囉,唔係點做到夠互動呀?

其實,我研究過一輪點先夠貼地同接近群眾,早前我就請教咗一位喺某大報張副刊嘅高層,佢話依家嗰世界已經同以前唔同咗,以前好多人行啲大型商場,尤其專賣高級品牌的,但係依家有冇發覺冇乜人行?唔係講緊啲自由行,係連本地人都少咗,點解?據呢位高層嘅分析,一來依家有一股反地產霸權心態,二來後生嗰班嘅目標唔同咗,試想嚇,七八十後以前嘅目標較明確,第一件事可能就係買樓,有錢剩到嘅話,可能會買隻名錶之類,但時至今日,買樓對依家後生嗰批嚟講,太遠啦。

呢位高層話,既然買唔到樓,咁唯有做啲容易嘅事情,例如去旅行,所以可能隔一輪就上網睇嚇有冇特價機票,尤其有廉航後,去個台灣平過過澳門。名錶?一來價錢問題,二來依家後生嗰班鍾意一啲有故事嘅嘢,例如買一隻係可以訂做,但又唔貴嘅錶,同埋由於買唔起樓,所以反而有啲錢可以使嚇,但又基於反地產霸權嘅因素下,所以個個突然愛上做文青,或者突然做咗品味撚,專去一啲小店或者依家流行嘅市集,總之賣嘅嘢係有故事或者有特式,所以要接近呢班群眾嘅時候,就要留意呢嘢啦。

講真,做財經本身係幾銅臭,何來有品味呀?但係原來都得嘅,就係要話畀大家知,投資其實都係一件好有型嘅事,例如喺我節目中成日講,輸人唔輸陣,最緊要有氣勢,就算輸都要輸得有型,我示範過啦,唔止一次,而事實上係Work,因為真係有位Fans私信我,話欣賞我炒股票嘅豪邁,話好想學我,我當然都飄飄然啦。講真,我平日都教大家炒股票第一件事要識嘅,就係要有正能量,如果買咗一跌個心就唔舒服,包你好容易屈到病,總之,平常心啦。

至於短期有乜好嘢,講真,我真係覺得大時代嚟緊,市底好強,總之,日日跟實十二點半陳承龍就掂啦。如果跟唔切,就儲定一批中資金融股,我覺得呢轉係因為A股爆上帶動埋港股,當然以中資金融股最受惠啦。至於股仔,其實可以試嚇灑鹽花式,五億市值樓下,隻隻買少少,應該最後可享尾程優惠,不妨試試。

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk