恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年10月4日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2017年10月4日

收市閒情 - 千頌C 2017年10月4日


收市閒情:輕鬆學懂何謂底氣


■林鄭輕鬆教識港人何謂「底氣」。 資料圖片



林鄭喺國慶酒會上致辭,「底氣」呢個詞一次唔夠,就用夠兩次,彷彿係同你班香港人講,「我知你哋唔識呀,你咪鬧囉,越鬧就越多人講,𠵱家大家輕鬆學識呢個生字,大家跟我讀一次,d𥮴 q𦱿!」

其實要洗香港人腦,曲線做國民

教育,令中港文字融合,咁樣博鬧當然做到個效果。要教香港人「底氣」呢個字而冇人鬧,好易㗎咋。

林鄭下星期三公佈上任首份施政報告,政府放風「首置上車盤」,鎖定過咗居屋申請資格嘅港人,即係入息限額5.2萬至7萬元。當然最緊要係睇轉售限制,10年內你可以原價轉售政府;10年後就可以補地價,喺自由市場出售,至於補地價金額,係以買入時計,而非市價。

喂喂,咁呢個著數呀!如果呢10年樓價升,咁就發啦,平補地價,用市價轉手就賺一截;咁如果樓價跌呢,你咪原價賣番畀政府,你首先就已慳咗租金,當然你都有嘢輸,你供樓都要利息,仲有就係供樓嚿錢嘅機會成本。不過假設樓價真係插水,即係呢段時間你投資咩都會輸,反而你將呢嚿錢鎖喺層樓度,由政府幫你保本,仲有著數!

橫睇掂睇,如果抽中「首置上車盤」,就咁聽落都係著數。如果我係林鄭,呢個時候「底氣」呢個Term係時候出場啦:

「我明白,磚頭,係香港人抵禦風浪、戰勝挑戰的底氣所在。所以,冇錢買居屋,又上唔到車嘅中產朋友,你哋有福了!首置上車盤,唔敢講係逼你發達,但最少你保本之餘,仲有機會賺到錢。我相信,只要有樓揸手,行出街你先會深刻感受來自業主專屬嘅底氣。」

文化統戰唔可以夾硬來,正所謂剛柔並重,好多香港人都太簡單啦,有著數嘢有樓揸手?我話之你講底氣、沼氣定斷氣。

講到「底氣」,根據百度百科,係指的是人基本的信心和力量:「只要心中有底,不論你表現得多麼謙卑多麼客氣,別人都能感受到你的自信。這種表現就是一種底氣,財富、學識、家庭背景、專項技能這些通通都能成為你的底,並產生底氣。」講到尾,即係一係有料,一係有錢,就算幾謙卑,對方都會感受到你嘅霸氣。林鄭話,「深刻感受來自國家的底氣」,中國,有謙卑過嗎?

千頌C
fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文