恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年11月7日 星期二

金手指 - 孫柏文 2017年11月7日

金手指 - 孫柏文 2017年11月7日


金手指:又再瞓身抽易鑫


■瞓身抽新股,可以鎖死曬啲錢,令到自己冇機會輸。 互聯網圖片



禮拜一嘅股市真係陰陽怪氣。當大家都話新股熱潮、牛市三期,就跌你幾百點開市。問一啲小炒王,點解開市情況係咁,都一頭霧水。淨係話,市場傳係因沙地阿拉伯政治問題。

我一聽到,就答,沙地阿拉伯將建制派人士拉

曬,咪更加有利沙地阿美石油公司來香港上市。佢問點解?因為建制派同美國關係非常密切,如果大執位,等於外交都要大執位。即係來香港上市機會大幅增加。

咁如果唔係因為沙地阿拉伯政治問題,咁點解噚日開市會咁樣情況?

如果要我估,我諗全世界都學咗我咁,瞓身抽新股。最重要,唔係因為會贏錢,而係因為會鎖死曬啲錢,令到自己冇機會輸。

今次真係一次不折不扣嘅新股熱潮。比起2007年更旺盛。有如千禧年。大家記得2007年一次,間間公司都有盈利、有實業。不過千禧年,就係冇盈利。仲要冇盈利更加好,因為唔使計出一啲千倍市盈率。俾啲非常落後嘅價值投資信徒,恥笑。

我諗學股榮兄話齋,等曬啲大型新股上市,啲孖展資金釋放番市場時,先知道點樣去再部署。所以最安全,就係瞓身抽易鑫(2858)。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文