恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年12月4日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年12月4日



金手指 - 孫柏文 2018年12月4日


金手指:暫緩的無間地獄 - 孫柏文


美國今年四月宣佈年中會落實制裁俄鋁後,落實日一拖再拖。今次中美談判,相信會以同一模式進行。 資料圖片 適中字型 較大字型



股票市場,成日都被批評好短視。今時今日,世界有如只係去到1月1號後嘅90日。大家都知喺周末G20會議,美帝宣佈推遲90日,早前已收10%關稅嘅產品,提升至25%嘅落實日。

之後點?冇人敢估。孫柏文只見啲行家列出究竟美帝同我國偉大中央,喺嗰90日裏要拆掂啲乜,而冇人敢估得唔得。我可以同大家講。一定拆唔掂。

美帝一路要求嘅嘢,唔係淨係咩三零、二停、一允許咁簡單。而係嗰六樣要求背後,係我國多年運作核心價值觀,孕育出來嘅政策。

如果中央真係喺嗰六樣嘢屈服,講緊嘅係要全面推翻自己嘅價值觀。由花旗國航空公司網站唔需要再「中國台北」,到陀地新西票王有得參選。90日做到?唔好玩啦。

咁你話可唔可以齋做嗰六樣嘢呢?我唔直接答你,我用例子答你。

大家作為fan屎,都知本欄係俄鋁(486)股東互慰會。今年四月宣佈話年中會落實制裁俄鋁後,落實日一拖再拖。美帝一路都話唔係唔妥俄鋁,只係唔妥佢大股東,只要佢減持就放生俄鋁。

咁大股東咪走去問,減持幾多先夠?美帝唔答。大股東又問,我減持XX%,夠唔夠?美帝又唔答。一次又一次畀proposal,美帝次次睇完,都話畀佢再研究嚇。股價一路低殘。股東就一路活在三倍PE嘅無間地獄。

我相信,中美談判,就會以同一模式進行。所以,作為俄鋁互慰會會長,我今日想歡迎所有股民,welcome to無間地獄。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文