恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年9月3日 星期二

金手指 - 孫柏文 2019年9月3日



金手指 - 孫柏文 2019年9月3日


【金手指】政府有冇份掟汽油彈 - 孫柏文


政府到底有冇份掟汽油彈?差佬話冇。信唔信? 資料圖片 適中字型 較大字型



孫柏文好想知,究竟政府真係冇份掟汽油彈?差佬話冇。我哋信?咁有冇啲大陸來嘅臥底掟呢?去到呢個位,相信我哋香港人個個心裏有數。要求成立獨立調查委員會,已變成個畀次機會推翻我哋心裏嘅想法。

假扮對手,玩老屈,確係最卑鄙,不過冇人知又確係有效。所以如要我下注,我會買永遠冇真嘅獨立調查委員會。我哋對住嘅係一個去到呢刻,一個極脆弱嘅政權,所以面子先咁緊要,要一步不讓。

由08年來,比聯儲局印鈔量多一倍嘅經濟體,物價,特別係食物,已達高速通脹。97年嘅印尼、90年嘅日本、89年嘅蘇聯,同2019年嘅強國一樣,都係啲多年每投放一蚊投資,完全回唔到本嘅經濟體。癌細胞般嘅Malinvestment充斥先個系統。

好啦,最大鑊係啲解結嘅機械,全部第一都要真相浮面先能work。傳媒、法庭、會計制度等,要搵到真相先能令資金分配有效。不過佢哋視嗰啲機械,為造false reality嘅工具。冇錯,確實能呃得一時,爽到爆。不過系統壓力不斷增加時,到爆就會玩完。

97年一月一日落耶加達街頭,問任何人:「你估蘇哈托政權仲可以玩幾耐?」答案有如今日落北京街頭問中共仲可玩幾耐一樣。

呢13個禮拜已成港版「Amritsar Massacre」,你求神拜彿你個政權冇事,因為人心已定,後果一樣。

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出




金手指 - 孫柏文 舊文